Toon posts:

Wanadoo Smartpack30 naar Home(/o)time

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
shit man... die gasten van wanadont wille me account van smartpack niet omzetten naar hometime... das nou al 2 en een halve week geleje

Ook reageren ze nie op emails die ik 2 maanden geleden gestuurd heb :?

en ik zit nou op 59%

toch maar over op dat nieuwe friaco >:)

voor iemand die wanadoo gaat doen... doe niet als de naam zegt.. wanaDONT is een betere naam
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Emails terug sturen doen ze niet zo snel nee :( , maar wanadoo hometime wordt toch uiterlijk na 3 weken geactiveerd?

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

de meeste ISPs kunnen die grote aantallen meels echt niet aan..dat is dus geen goede manier van communicatie.
En inderdaad, het kan een aantal weken duren.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Smartpack opzeggen is een ramp. Ik heb twee opzeggingsbrieven en twee emailtjes gestuurd, gebeld en toen heb ik nogmaals de eerste brief moeten sturen waarna het abonnement de volgende maand werd opgezegd. Ik heb dus twee maanden dat Smartpack gehad terwijl ik allang ADSL had. En bij mijn opzegging kwam ook aan het licht dat mijn adreswijziging ook nooit was aangekomen/?/behandeld. Gek genoeg gaan aanmeldingen altijd WEL in een keer goed.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 16:51

AMDFreak

Intel is zo..

Stomme gasten daarsow zeg!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
ik sluit me hierbij aan. Ik heb zelden zo'n slechte service/support gekregen als van wanadoo. bah, het is dat ik bang ben dat friaco failliet gaat, anders nam ik die.

Maar als je nu nog geen hometime hebt, dan neem je toch friaco? uur eerder, geen disconnects enz enz
Pagina: 1