Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Topic tijd spielery ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ligt het aan mij? Of werkt de topic tijd in Spielery niet? Er staat 18.06 Terwijl er veel later is gepost.
En als ik bij Active topics kijk zie ik hele andere topics in spielery???????????

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hier is het normaal, misschien even history clearen ? /browser opnieuw opstarten.
Evt cookies verwijderen :?

Verwijderd

Ja het ligt aan jou, misschien helpt het als je op de index even op Hoi ThaNobius, je laatste bezoek was op 08 februari 2002 @ xx:xx klikt :)

Verwijderd

Topicstarter
helpt allemaal niet echt? :?

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 08 februari 2002 22:30 schreef ThaNobius het volgende:
helpt allemaal niet echt? :?
Ook niet wat Cheatah zegt ?, misschien moet je even helemaal uitloggen en vervolgens opnieuw inloggen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is alleen bij Spielerij? En ook als ik uitlog ben ik dus gewoon uitgelogd en dan ga ik naar spielerij en dan krijg ik dus nog steeds het scherm van 18.06 laatste post. En staat er ook dat ik dus ben ingelogd :?

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 22:36 schreef ThaNobius het volgende:
Het is alleen bij Spielerij? En ook als ik uitlog ben ik dus gewoon uitgelogd en dan ga ik naar spielerij en dan krijg ik dus nog steeds het scherm van 18.06 laatste post. En staat er ook dat ik dus ben ingelogd :?
En Ctrl+F5 in [forum=12] helpt ook niet?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 22:37 schreef Cheatah het volgende:

[..]

En Ctrl+F5 in [forum=12] helpt ook niet?
jawel :) hoe kan dat nou?

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 22:39 schreef ThaNobius het volgende:

jawel :) hoe kan dat nou?
Dan bleef die pagina om één of andere reden in de cache hangen.
Pagina: 1