weinig tot niks..
Verwijderd
nee dat klopt....je kan die dingen niet overschrijven....maar ze zullen maar iets van $2,00 per stuk worden, dus dan is dat niet zo'n probleem toch?? Ennuh.....die dingen zijn volgens mij nog niet in Nederland te verkrijgen, de dataplay-spelers zijn toch nog niet uitgebracht?? Of heb ik iets gemist.....Op vrijdag 08 februari 2002 22:12 schreef didio het volgende:
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat die nieuwe dataplay schijfjes niet herschrijfbaar zijn.. weet iemand hier wat meer over. En zijn ze al te koop in nederland?
Verwijderd
er zouden ook herschrijfbare dataplay schijfjes uitgebracht worden dacht ik.
Overigens heb ik het vertrouwen in dataplay verloren omdat ze het systeem al 3jaar lang lopen uit te stellen en de spelers/schrijvers waarschijnlijk toch (voor mij) veel te duur worden.
Mocht het toch nog ooit uitgebracht worden uitgebracht worden
en als de grote merken (zoals samsung die dit al heeft aangekondigd) erop duiken dan is het wel een pracht systeem.
Dus als mn napa over 3jaar dood gaat (*hoop*hoop*
) zal het dataplaysysteem bij mij een kans hebben.
Overigens heb ik het vertrouwen in dataplay verloren omdat ze het systeem al 3jaar lang lopen uit te stellen en de spelers/schrijvers waarschijnlijk toch (voor mij) veel te duur worden.
Mocht het toch nog ooit uitgebracht worden uitgebracht worden
Dus als mn napa over 3jaar dood gaat (*hoop*hoop*
tering, ik loop alweer achter, ik weet niet eens wat dataplay schijfjes zijn, ff zoeken dan maar
Verwijderd
http://www.amptone.com/audio/minicdvsdataplay.htmOp zondag 10 februari 2002 12:13 schreef Dericteur het volgende:
tering, ik loop alweer achter, ik weet niet eens wat dataplay schijfjes zijn, ff zoeken dan maar![]()