Flatstream: Superweb concurrent (?)

Pagina: 1
Acties:

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
Yo eej,

Ik las net een berichtje dat QuickOnline met een flat-fee internet abonnement op de proppen komt! Goed nieuws voor Superneppers en alle andere modemmers!
Dit abonnement zal GEEN surflimiet hebben in tegenstelling tot Supernep! De kosten per maand zullen zo rond de 70,- liggen, beetje hoog maar mensen zullen er toch wel voor dokken.. :).
Hun capaciteit zal niet hoger worden dan 64Kbs per gebruiker, dus Dual ISDN zal niet mogelijk zijn.. :'( Net zoals bij Superweb zal de verbinding na een aantal uur worden verbroken, nog niet duidelijk is na hoeveel uur dat zal zijn.
De website, www.flatstream.nl , gaat maandag 24 juli online en mensen kunnen zich vanaf 1 augustus inschrijven voor een abonnement. De eerste klanten kunnen dan op 1 september inbellen. Jippie!
Voor mij persoonlijk komt dit te laat, want tegen die tijd komt ook kabel naar mij toe... :9. Het lijkt mij iig een goede dienst te worden, ik heb nl. ietsje meer vertrouwen in QuickOnline dan in Superweb.

Maar ja, wie niet?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Ik niet. Ik denk dat je:

1 Met speciale software moet surfen ( reclame dus)

2 een urenlimiet van 120 uur ofzo

3 eenmalige 'inbel' kosten van 0,40 cent per keer

4 Een langdurig contract

en meer van dit soort ' kleine lettertjes'

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 20:51

Mex

Weet er iemand iets meer over Ilse.com
wat de limieten daarvan zijn??

• xxxMaverick
Ilse.com=

Max 50 uur per maand internetten ( en nog iets van 25 gewoon bellen)

waardeloos dus

• Mex
  • Laatst online: 09-07 20:51

Mex

Thanx :)

• me1299
  • Laatst online: 19-08 11:45

me1299

$ondertitel

Ik heb een andere.. waarschijnlijk kent niemand van jullie hem..

Maar als trouw tweaker zal de url met jullie delen:

http://www.hpoweb.com

Nog geen verdere info, dus wordt flink afwachten!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• xxxMaverick
Deathknight> doe ff normaal aub, hpo web die is gek.......

Die vent heeft een site gemaakt om refferals te krijgen voor zijn getpaid progjes ofzo......tering, dat jij dat serieus neemt zeg........

• Daan
xxxMaverick

Wat lul je nou over een uurslimiet en inbelkosten per keer? Ik heb dit gewoon uit een stukje OFFICIELE info gekopieerd, dus waarom zou je aannemen dat wat jij zegt waar is? Slaat nergens op. :(

QuickOnline heeft Ilse.com opgezet. Maar Ilse.com is een beetje zoals Superweb als je kijkt naar hun 'voorwaarden'. Niet echt fijn dus... :)

Verwijderd

70 gulden is veel te duur!!!
Dan kan je nog veel beter voor 20 gulden meer per maand kabel nemen!!!!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ja inderdaad Mrs.Blaileen!!! Kabel is ook zo lekker overal verkrijgbaar he?!!! jottum!!

/me wordt verdrietig van dat soort reacties :'(

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• xxxMaverick
Phreak> Er staat toch dat ze andere info nog bekend maken?? niet zo'n grote bek opzetten, wacht maar mooi af jij.........ettertje...........

D3> precies, hier ook nog steeds geen kabel, anders had ik het wel..... :(

Verwijderd

Hier is kabel te duur in vergelijking met flat fee internet :)

Uhm, Quickonline kan best wat worden, ze hebben volgens mij goed gekeken naar wat er bij superweb is fout gegaan.

Op Webwereld.nl staat het artikel btw, er komt natuurlijk geen uurlimiet, anders kunnen ze 'm ook geen opvolger van superweb noemen, duh...

• Daan
^ Precies xxxMaverick, wacht jij maar af, bijdehandje... :P

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

ik heb uit een betrouwbare bron....dat je goed naar hun kleine lettertjes moet kijken bij het inschrijven :P

zitten nog wel wat haakjes en oogjes aan nl. (ik deel voor een deel de mening van xxxmaverick :7 )

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

:o double...

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Yeah right, die hpoweb site ziet er ook als alsof het een echte provider is he ;) NOT

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:49

Animal_X

Rodin

Nou ik denk dat ik de eerste ben die zich op 1 augustus aanmeld (nadat ik snel de kleine letterjes heb gelezen natuurlijk :) )
voordat de max capaciteit weer is bereikt en je weer op een wachtlijs moet!!! :(

Ach..niet goed geld weg boeiuh...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Pagina: 1