Het is misschien niet de topic-titel die je verwacht, dat is om ze elkaar zo snel opvolgen...
Verwijderd
hier geen problemenOp zaterdag 09 februari 2002 09:49 schreef duncanvdlinden het volgende:
27.42 werken bij mij niet goed. Constant blauwe schermen zie 2e configuratie uit signature.
Ik zie dat jij een Geforce hebt...Op zaterdag 09 februari 2002 10:04 schreef ByMeS_Dy het volgende:
[..]
hier geen problemen
Doet die refresh rate fix dan wel bij jou?
Verwijderd
ja, hier werkt hij welOp zaterdag 09 februari 2002 10:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een Geforce hebt...
Doet die refresh rate fix dan wel bij jou?
edit// monitordriver = nu de standaard van windows XP, ik ben mijn eigen kwijt
Huh vaag?? Hij kan bij mij geen geldige Nvidia kaart vinden!Op zaterdag 09 februari 2002 10:07 schreef ByMeS_Dy het volgende:
[..]
ja, hier werkt hij wel
Verwijderd
ik heb dat nog nooit gehadOp zaterdag 09 februari 2002 10:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Huh vaag?? Hij kan bij mij geen geldige Nvidia kaart vinden!
MuhhahaOp zaterdag 09 februari 2002 10:12 schreef ByMeS_Dy het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit gehadHij zit er toch wel in ?
Verwijderd
ojaOp zaterdag 09 februari 2002 10:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
MuhhahaAnders kan ik toch niet lezen dat ie een foutmelding geeft
Op zaterdag 09 februari 2002 10:14 schreef ByMeS_Dy het volgende:
[..]
ojaOkz, dan toch maar de vorige detonator
Ik wil snelheid!!!
Verwijderd
alsof deze detonators ook maar 0.01 % sneller zijn dan de vorigeOp zaterdag 09 februari 2002 10:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik wil snelheid!!!
Psies! Ik heb liever 50 fps dan 49,99Op zaterdag 09 februari 2002 10:18 schreef ByMeS_Dy het volgende:
[..]
alsof deze detonators ook maar 0.01 % sneller zijn dan de vorige![]()
Nou je (ik iig) kan niet op Next drukken met deze nieuwe drivers.Op zaterdag 09 februari 2002 10:13 schreef Saekerhett het volgende:
MuhhahaAnders kan ik toch niet lezen dat ie een foutmelding geeft
Ik heb trouwens 27.23 erop gezet omdat 27.42 zorgden voor veel illegale geheugen adressen (en dan die refresh 'bug').
Verwijderd
Verwijderd
yep, saekerhett, ik word een beetje gekicked op icq, maar als ik powerstrip NIET draai, werkt het hier ook niet zo goed als het zou moeten doenOp zaterdag 09 februari 2002 10:22 schreef frenkb het volgende:
Bij mij werken ze ook prima, alleen onder w98 inderdaad m'n refreshrates naar de klote. Nou ja, pstrip maar ff geïnstalleerd en nu staat alles weer mooi op >100 hz.
Verwijderd
Zo schijn je de nVidia Refresh Rate Fix weer aan de gang te kunnen krijgen... ik zal het straks eens gaan proberen.
Het werkt!Op zaterdag 09 februari 2002 11:23 schreef Brian Dickens het volgende:
http://www.geocities.com/tikimotel/the_fix.htm
Zo schijn je de nVidia Refresh Rate Fix weer aan de gang te kunnen krijgen... ik zal het straks eens gaan proberen.
Thanks!!!
Edit: fuck, TO werkt niet meer?? Foutmelding...
UT werkt wel gewoon in OpenGL...
Verwijderd
Niemand Interesse ...Op zaterdag 09 februari 2002 11:03 schreef korn het volgende:
Ik heb hier een nieuwe geforce 3 deluxe liggen ... een asus v8200 deluxe ... hij is 4 dagen oud ... verkoop hem omdat ik de ti500 ga kopen ... hij doet het nog wel perfect hoor en is zo ongeveer even snel als de ti500 ( zoals jullie tweakers waarschijnlijk al wel weten ) ... maar als ik die ti500 koop ben ik evenveel kwijt ( moeilijk uit te leggen ) ik verkoop hem voor 200 euro ...... .
Nou ja 'fix', ze hebben gewoon de oude *.inf gemerged met de nieuwe *.infOp zaterdag 09 februari 2002 11:23 schreef Brian Dickens het volgende:
http://www.geocities.com/tikimotel/the_fix.htm
Dat werkt misschien wel, maar misschien had nVidia wel een reden om het te veranderen (maw: als je zo'n hack gebruikt kan je net zo goed andere drivers gebruiken, die in mijj geval toch beter zijn).
Verwijderd
http://www.tweakers.net/aanbod.dspOp zaterdag 09 februari 2002 11:33 schreef korn het volgende:
[..]
Niemand Interesse ...... .
weet iemand waarvoor dit is, want bij mij werkt ie niet... (hij opent bij mij een explorer venster met een foutmelding)
kan iemand maybe ff een linkje plakken voor de windows 98 drivers zodat ik hem gewoon hier kan weg rukken?
zelfde hier, hoe the fuck krijg je die shit weg?Op zaterdag 09 februari 2002 17:57 schreef ido het volgende:
bij die 27.42 krijg ik ineens een of andere desktop explorer op mn bureaublad
weet iemand waarvoor dit is, want bij mij werkt ie niet... (hij opent bij mij een explorer venster met een foutmelding)
SolarEdge SE5K-RWB + 17 × AIKO Neostar N-Type type ABC | WeHeat Blackbird P80 | 3 × MHI Diamond 2kW
Verwijderd
SolarEdge SE5K-RWB + 17 × AIKO Neostar N-Type type ABC | WeHeat Blackbird P80 | 3 × MHI Diamond 2kW
[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]
[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]
Biobak, er is wel wat info te vinden over glitches op het forum denk ik. Ik heb een keer een paar mooie oplossingen gezien. Succes.Op zondag 10 februari 2002 11:07 schreef biobak het volgende:
Ik heb dit probleem in FS2002 met Quincunx AA aan, met alle 27.xx drivers (Elsa GF3)
[afbeelding]
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Ja hoor twinview werkt bij mij prima in xp hoorOp zaterdag 09 februari 2002 19:56 schreef gilseboer het volgende:
werkt twinview nou wel in xp?
Beste oplossing is de 23.12 drivers gebruiken en dat doe ik dan nu ook maarOp maandag 11 februari 2002 09:37 schreef Dinictus het volgende:
[..]
Biobak, er is wel wat info te vinden over glitches op het forum denk ik. Ik heb een keer een paar mooie oplossingen gezien. Succes.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"