Kan iemand mij vertellen waar ik een .tk domein kan aanvragen? Ik heb begrepen dat dat gratis is.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ok dat lijkt me duidelijk, maar je had natuurlijk ook ff kunnen zoeken
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Heb ik het nu mis of moet je nu betalen er voor..
heb je misOp vrijdag 08 februari 2002 21:35 schreef fly het volgende:
Heb ik het nu mis of moet je nu betalen er voor..
je KAN ervoor betalen. Wat ik dan ook gedaan heb
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
www.adfdgfghthtryhghtrtrwyhjyhjhgghdshhsghsf.tk
www.qwertyuiop.tk
www.allesmettkzolanghijnogvrijis.tk
www.qwertyuiop.tk
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
lolOp zaterdag 09 februari 2002 01:33 schreef LiquidSilver het volgende:
www.adfdgfghthtryhghtrtrwyhjyhjhgghdshhsghsf.tk
www.qwertyuiop.tk
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
normaal wordt elke unregistred domain doorgestuurd naar de .tk registerpagina.Op zaterdag 09 februari 2002 01:05 schreef Heineken het volgende:
[..]
Lekker profi.
Dat was ook zo met domain.tk, maar blijkbaar heeft dus iemand deze geregistreerd....
www.dot.tk gebruik ik altijd
vraag voor Britney: Wat is het voordeel van betalen, behalve dat het op jouw naam staat? Welke opties heb je erbij gekregen?
Verwijderd
Bron: http://www.dot.tk/vc00802.htmlPAIDDOMAIN.TK
Free registrations with a FREEDOMAIN.TK domain need an existing web address, because the registration process will take effect immediately. With a PAIDDOMAIN.TK you do NOT need an existing web page, because you will be running your own DNS. You pay, we deliver and you can figure out how and when to start using your address. For just USD 9.95 per year you obtain the normal rights you would get with any paid domain registration and become the legal registrant of the DNS. This means you can practically register an unlimited number of hosts in your own Domain Name Server to make combinations like MAIL.PAIDDOMAIN.TK or FTP.PAIDDOMAIN.TK. So if your ambitions are a little higher regarding your Dot TK domain name, it might be a good option to buy it.
Paid domain names do not include email forwarding or traffic management, since you are managing your own Domain Name Server (DNS). Next to having full control over your domain name, you are also helping the island of Tokelau with the purchase of your Dot TK paid domain name! You can read more about this in our section Benefiting the island.
If you are unable to run your own DNS service, Dot TK can run that for you. For just USD 35.00 per year you have full capabilities to change hostnames and IP addresses real-time in your DNS Control Center. Changes are taken in effect immediately.
Dot TK offers you extra discounts on yearly registration fees if you decide to register your Dot TK domain name for three years or longer.
als ik zo'n ding koop hoe betrouwbaar is het geheel dan. ik hoor namelijk dat .tk adressen nogaleens onbereikbaar zijn ! Is dit probleem weg als ik hem registreer !?
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
ze zijn met die .tk domein namen nog in de test fase ofzow..
of die hebben ze net afgerond..
dus het lag wel aardig vaak op ze gat.
MAAR als het goed is is dat nu of snel afgelopen !
Ze gaan trouwens ook ff checken of je niet meer dan 1 domein naam op je naam heb staan..
dus dan moet k maar even oppassen !
of die hebben ze net afgerond..
dus het lag wel aardig vaak op ze gat.
MAAR als het goed is is dat nu of snel afgelopen !
Ze gaan trouwens ook ff checken of je niet meer dan 1 domein naam op je naam heb staan..
dus dan moet k maar even oppassen !
Verwijderd

Typisch weer een Nederlander, hoort het woord 'gratis': waar? waar?!?!?
.tk is toch wel een erg debiele extensie als je het mij vraagt. Reg dan voor een paar euro per jaar een fatsoenlijke domeinnaam zou ik zeggen.
En verder was dit wel erg makkelijk te vinden he...
Pagina: 1