nieuw type waar ik totaal de prijzen niet van ken. Misschien wel... Misschien ook wel niet.Op vrijdag 08 februari 2002 20:59 schreef Tuxus het volgende:
www.computerland.nl
€ 189 voor een Geforce 4, is dat niet erg goedkoop
En het is een mx...
Das een normale prijs hoor voor zon GF4 MX al was het een Ti4400 of 4600 geweest was het wel een VET Koopje.
Turn it off and on again.
Let op:
Deze Geforce 4 MX mist zelfs zaken die wel op de GF3 zitten. Het is niets meer dan een verbeterde GF2 mx. Kijk maar eens in het algemene topic bovenaan.
Deze Geforce 4 MX mist zelfs zaken die wel op de GF3 zitten. Het is niets meer dan een verbeterde GF2 mx. Kijk maar eens in het algemene topic bovenaan.
iddOp vrijdag 08 februari 2002 21:32 schreef Baltar het volgende:
Let op:
Ik ben blij met me Dx 8.1 ondersteunende kaartje
Oftwel een kreupel Geforce3
Verwijderd
Klote Radeon UserOp vrijdag 08 februari 2002 21:35 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
idd![]()
Ik ben blij met me Dx 8.1 ondersteunende kaartje
Hehe....I feel the need for speedOp vrijdag 08 februari 2002 22:06 schreef Shaggy het volgende:
[..]
Klote Radeon User![]()
....
Met een beetje geluk is mijn gf2 ti 64mb ddr zelf sneller dan zo'n gf4 mx dingetje
Zal iig niet veel schelen
Verwijderd
Radeon roeleert!!! G-Force sucks!!! Zo, effe lekker geflamed.Op vrijdag 08 februari 2002 22:06 schreef Shaggy het volgende:
[..]
Klote Radeon User![]()
....
Verwijderd
Hier staan de prijsen ongeveer: http://www.tomshardware.com/graphic/02q1/020206/geforce4-07.html
Pagina: 1