Ik zoek een gratis systeem benchmark proggie zoals b.v. sysmark 2001. Zodat ik dan een complete benchmark kan maken en kan vergelijken met andere pc's. Sissoft sandra vindt ik niet handig omdat je dan per systeemonderdeel een benchmark moet maken wat soms ook niet helemaal 100% klopt. Waar kan ik zoiets vinden?
zoek eens naar proggie performance test
bevalt mij super
bevalt mij super
3dmark zou ik nemen, heeft iedereen, en beste benchmark progje... wel 40MB, maargoed, das te doen...
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Waarom heb jij een 8500 in je bak zitten scatman2?
Ik ben zelf van plan een gainward32mb mx400 ddr Gs te kopen
Ik ben zelf van plan een gainward32mb mx400 ddr Gs te kopen
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
3Dmark is imo alléén voor videokaarten!!! niet voor totale systeem benchmarking,
maar ik peroonlijk vind sisisoft Sandra heel kewl! (ookal issie volgens sommige personen niet nauwkeurig genoeg, kun je juist! alle onderdelen lekker benchen!)
maar ik peroonlijk vind sisisoft Sandra heel kewl! (ookal issie volgens sommige personen niet nauwkeurig genoeg, kun je juist! alle onderdelen lekker benchen!)
Verwijderd
dus een pentium 2 met een GF3 zou volgens jou een zelfde score hebben als een p4 met een GF3? nou dan......
Mijn advies: download verschillende benchmark programma's.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
bedoel je niet: http://www.sisoftware.demon.co.uk/
Bij passmark.com kun je wel een leuke benchtool voor de gehele PC performance downen; 30 dagen free.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
daar heb ik een ouwe versie van.Op zondag 10 februari 2002 19:28 schreef Abbadon het volgende:
Bij passmark.com kun je wel een leuke benchtool voor de gehele PC performance downen; 30 dagen free.
is een goeie test.
score : 267.4 met w2000
ik gebruikt 3d mark en Sisoft Sandra
maar bij www.twocows.com kan je waarschijnlijk meer benchmakr proggie's downloaden
maar bij www.twocows.com kan je waarschijnlijk meer benchmakr proggie's downloaden
Pagina: 1