They made me do it.
ziet er zeker niet slecht uit 
ff proberen maar
ff proberen maar
Verwijderd
ff downen, nou lijkt me wel leuk, maar hoezo komt da nooit af?Op vrijdag 08 februari 2002 20:22 schreef Tom S. het volgende:
Nee, dit is geen spamMaar een spel die waarschijnlijk nooit afkomt. Ik zou zeggen, kijk even, en post je reactie
www.racer.nl
[..]
Erg interessant
edit: download hier
Blijft altijd een beta ofzoOp vrijdag 08 februari 2002 20:26 schreef blaadaap het volgende:
[..]
ff downen, nou lijkt me wel leuk, maar hoezo komt da nooit af?
They made me do it.
w00t:
Available for multiple platforms; Windows, Linux and SGI IRIX.
It's totally free!
Total flexibility; almost everything is changeable through ASCII ini files.
Easy integration of your own cars and tracks that you create in ZModeler or 3D Studio Max(tm).
Some used algorithms are explained on this site. Also, references are available. If you are programming a carsim, you might find something useful here.
They made me do it.
hmm weet iemand de controls? 
kan geen gas geven met toetsenbord, muis en stuur
Verwijderd
wat vaag man
valt nie mee te rijden heheh IT IS BORING
need for speed 5 is gaver
en dit is nog kort gezegd
valt nie mee te rijden heheh IT IS BORING
en dit is nog kort gezegd
http://www.racer.nl/racer.htmOp vrijdag 08 februari 2002 20:34 schreef Frank128 het volgende:
hmm weet iemand de controls?
They made me do it.
Je kunt wel zien dat het een beta is.
Het werkt hier dus echt heel erg brak.
Niet normaal fullscreen; in venster schokt ie.
en tja, het besturen gaat erg vreemd.
Het werkt hier dus echt heel erg brak.
Niet normaal fullscreen; in venster schokt ie.
en tja, het besturen gaat erg vreemd.
🌞🍃
Verwijderd
Hoe geef je gas danOp vrijdag 08 februari 2002 20:38 schreef Frank128 het volgende:
het werkt al
wel pittige controls
Met je toetsenbord dan, staat niet op die site
Shit, m'n ouders zijn net weg met de auto.Op vrijdag 08 februari 2002 20:43 schreef Frank128 het volgende:
dunno![]()
speel met stuur..
Dus moet ik wachten tot ze terug zijn voordat ik het spel kan spelen.
🌞🍃
Op vrijdag 08 februari 2002 20:45 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Shit, m'n ouders zijn net weg met de auto.
Dus moet ik wachten tot ze terug zijn voordat ik het spel kan spelen.
Wel geinig spelletje, physics zijn zeker niet slecht...
hmm, muisbesturing, moet anders kunne, ff klooie
Verwijderd
!!
Multiplayer game op 213.93.128.42

Ik speel met muis (alleen muis) dus je moet wel van me kunnen winnen
a, het werkt dus met de muis.Op vrijdag 08 februari 2002 20:59 schreef ScitzoFreak het volgende:
!!
![]()
Er zit trouwens een enorme bug in; ik botste tegen de zeikand en nu val ik in een eindeloze diepte waar ik niet uit kom.
Eens ff kijken hoe dat joinen werkt.
/edit: en dat joinen werkt ook niet; hij gaat weer terug naar het menu!
🌞🍃
heeft iemand al extra auto's gedownload? ik heb nu een honda s2000, een mini en een ferrari f1-2001
voor de serieus geinteresseerden: het racer forum op www.simracingnews.com
je kunt met het bestandje configure.exe de settings op keyboard zette als je dat handiger lijkt
Kan iemand ff die banen en auto s op een andere manier op inet zetten met link ..want ik krijg ze niet tepakken
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
met keyboard is helemaal nie te doenOp vrijdag 08 februari 2002 21:33 schreef andrew het volgende:
je kunt met het bestandje configure.exe de settings op keyboard zette als je dat handiger lijkt
je moet die links onder op die site naar andere sites gebruiken, die hebben wel een aantal auto's en tracks.Op vrijdag 08 februari 2002 21:35 schreef Blackhole het volgende:
Kan iemand ff die banen en auto s op een andere manier op inet zetten met link ..want ik krijg ze niet tepakken
helaas zijn veel auto's nogal buggy, en hebben geen fatsoenlijke onboard view
het is wel geinig moet ik zegge, maar wel heel moeilijk te besturen
Wel gaaf, een racesim in 6 mb
Verwijderd
dit vind ik nou een goed spel, het ziet er grafisch nog niet helemaal gelikt uit maar dat komt echt nog wel.
Ik kan wel merken dat het een beta is want soms crasht ie ook nog wel eens bij die ferarri
en met de mouse besturen vind ik wel speciaal, zo kan je eigenlijk beslissen of je veel gas wilt geven of niet, dat kan je bij een toetsenbord niet.
Ik kan wel merken dat het een beta is want soms crasht ie ook nog wel eens bij die ferarri
en met de mouse besturen vind ik wel speciaal, zo kan je eigenlijk beslissen of je veel gas wilt geven of niet, dat kan je bij een toetsenbord niet.
Het is welff wennen maar als je het gewent ben is het wel makkelijk.Op zaterdag 09 februari 2002 10:24 schreef wired het volgende:
dit vind ik nou een goed spel, het ziet er grafisch nog niet helemaal gelikt uit maar dat komt echt nog wel.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Heb je wel DirectX 8 ?Op zaterdag 09 februari 2002 11:56 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
d0h er hier werkt ie niet
[afbeelding]
win2k
ja ff na carnaval instaleren denk ik dan heOp zaterdag 09 februari 2002 13:54 schreef Wacky het volgende:
[..]
Heb je wel DirectX 8 ?
jongens dit spel is open source daarom komt het nooit af, je kan en mag zelf alles aanpassen en toevoegen.
Ongelovelijk... er loopt wat talent rond in Nederland zeg... deze gast zou ieder softwarehuis (binnen- en buitenland) goede diensten kunnen bewijzen! Davilex e.d. kunnen hier in ieder geval een behoorlijk groot puntje zuigen - wat ik tot nu toe gezien heb is vele malen beter dan hun broddelwerk.
Racer
De eeuwige beta-game.
Een internetbekende van mij heeft er ook enkele goede wagens voor gemaamt, maar om die physics goed te krijgen is echt een hele toer. Maar als het ergens op lijkt is het heel ehhhh 'bevredigend'
om zo'n oude Brabham BT24 rond Silverstone te sturen.
Een internetbekende van mij heeft er ook enkele goede wagens voor gemaamt, maar om die physics goed te krijgen is echt een hele toer. Maar als het ergens op lijkt is het heel ehhhh 'bevredigend'
Pagina: 1