Volgens mij scanners (alleen dan wel de witte variant)
I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
Verwijderd
krijg nou toch ff de pest, waarom kwam ik daar niet opOp vrijdag 08 februari 2002 20:19 schreef turn het volgende:
Volgens mij scanners (alleen dan wel de witte variant)
Me scanner is niet goed meer, de lamp is te zwak waardoor alles een gelige kleur krijgt. Is al een tijd geleden, naar de winkel mee geweest, en je raadt het al reparatie kosten zijn enorm hoog. Maar het nu ik erover nadenk, is het dezelfde maat als zo'n CCFl. Gelijk een witte bestellen, scheelt me weer een nieuwe scanner!
Verwijderd
Grijnss.. Als je dat doet, moet je uiteraard wel ff een picje posten... Altijd leuk om te zien tochOp vrijdag 08 februari 2002 20:32 schreef skyrolfer het volgende:
[..]
krijg nou toch ff de pest, waarom kwam ik daar niet op
Me scanner is niet goed meer, de lamp is te zwak waardoor alles een gelige kleur krijgt. Is al een tijd geleden, naar de winkel mee geweest, en je raadt het al reparatie kosten zijn enorm hoog. Maar het nu ik erover nadenk, is het dezelfde maat als zo'n CCFl. Gelijk een witte bestellen, scheelt me weer een nieuwe scanner!
Bij mij was ALEEN de CCFL nog heel, de rest was stuk...
Heb er maar een UV-belichtingsbak voor printplaten van gemaakt. Heb de CCFL nog liggen voor nieuwe projecten...
Heb er maar een UV-belichtingsbak voor printplaten van gemaakt. Heb de CCFL nog liggen voor nieuwe projecten...
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Verwijderd
he goed idee manOp vrijdag 08 februari 2002 20:34 schreef Cr3ator het volgende:
Heb er maar een UV-belichtingsbak voor printplaten van gemaakt.
heb hier ook nog een verrote scanner liggen
heb je er gewoon een uv-tl in gebouwd of een ccfl uv buisje die je in plaats van die witte ccfl heb
en dan de scan kop met de motor bewegen
Verwijderd
beter dan die oude gezichtsbruiner van je ma die je eerst had:), maar ff offtopic: aanmelding is geluktOp vrijdag 08 februari 2002 20:34 schreef Cr3ator het volgende:
Bij mij was ALEEN de CCFL nog heel, de rest was stuk...
Je allereerste post!Op zaterdag 09 februari 2002 15:48 schreef PJ_Pjotr het volgende:
[..]
beter dan die oude gezichtsbruiner van je ma die je eerst had:), maar ff offtopic: aanmelding is gelukt, thnx...
volgens mij worden ccfls ook als backlight gebruikt in bijv. handzame spelcomputers als de atari lynx en dat ding van sega (gamegear
).
Gezichtsbruiner was van de kringsloop, mgoed...Op zaterdag 09 februari 2002 15:48 schreef PJ_Pjotr het volgende:
[..]
beter dan die oude gezichtsbruiner van je ma die je eerst had:), maar ff offtopic: aanmelding is gelukt, thnx...
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Pagina: 1