Toon posts:

Aldi DVD speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Even een rare vraag:
Ook hier thuis hebben we deze DVD speler (Medion) van de Aldi gekocht, met daarbij als eerste vereiste dat hij foto cdŽs (VCDŽs) af kan spelen.
We hadden begrepen uit de folder (zoals wel meer mensen hier meen ik gelezen te hebben) dat hij dit kon.

En ja hoor, wat blijkt: Natuurlijk kan hij dat NIET! Argh....

Nog erger: De doos is pleite! Per ongeluk met het oude papier meegegaan...

Maar we willen Žm dus echt terug brengen naar de Aldi. We hebben het al nagevraagd en ze nemen Žm terug, MITS we hem in de bijbehorende doos terug brengen.

Mijn vraag nu: Heeft er hier iemand de bijbehorende doos voor ons?

Uiteraard worden alle kosten voor versturen/etc. vergoed, of we komen Žm ff ophalen.

Alvast bedankt.

p.s. Ik hoop dat dit in dit forum op de goede plek staat. Anders mijn excuus.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03
deze staat dus in het verkeerde forum ;) moest in vraag en aanbod komen :D

Verwijderd

Jupz, pleur em op een veiling.. Je krijgt dan wel het zelfde geld ervoor mits je niet verteld dat bij de Aldi wegkomt.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 20:22 schreef Guanoape het volgende:
Jupz, pleur em op een veiling.. Je krijgt dan wel het zelfde geld ervoor mits je niet verteld dat bij de Aldi wegkomt.
Dat hadden we ook bedacht, maar de meeste mensen willen er dan wel een doos bij.... De originele doos het liefts natuurlijk....

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03 15:52

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 08 februari 2002 20:15 schreef FamJansen het volgende:
Beste mensen,
Even een rare vraag:
Ook hier thuis hebben we deze DVD speler (Medion) van de Aldi gekocht, met daarbij als eerste vereiste dat hij foto cdŽs (VCDŽs) af kan spelen.
We hadden begrepen uit de folder (zoals wel meer mensen hier meen ik gelezen te hebben) dat hij dit kon.

En ja hoor, wat blijkt: Natuurlijk kan hij dat NIET! Argh....

Nog erger: De doos is pleite! Per ongeluk met het oude papier meegegaan...

Maar we willen Žm dus echt terug brengen naar de Aldi. We hebben het al nagevraagd en ze nemen Žm terug, MITS we hem in de bijbehorende doos terug brengen.

Mijn vraag nu: Heeft er hier iemand de bijbehorende doos voor ons?

Uiteraard worden alle kosten voor versturen/etc. vergoed, of we komen Žm ff ophalen.

Alvast bedankt.

p.s. Ik hoop dat dit in dit forum op de goede plek staat. Anders mijn excuus.
Die Aldi DVD speler was toch met een truukje VCD ready te maken???

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 20:24 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Die Aldi DVD speler was toch met een truukje VCD ready te maken???
De vorige DVD speler aanbieding van de Aldi scheen dat te zijn ja, deze niet.... Ik heb al meerdere posts van andere GOTers gelezen en ik heb van niemand begrepen dat ze dat gelukt is, of dat er uberhaupt een manier is om het te doen...
Pagina: 1