Ik heb Warcraft 2 ook best vaak gespeelt vroeger, dat was altijd wel erg leuk.
Ik ben benieuwd wat WC3 voor nieuws heeft, de grapich zijn iig al wel een stukje mooier.
Rare afkorting trouwens voor warcraft..
๐๐
Ik hoop dat ze het met de nieuwe serie spellen ook zo'n suprieure gameplay neerkunnen zetten, dan zit ik de komende jaren tenminste weer veilig
De vos loopt door het bos.
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Verwijderd
Op KopyKatz zeiden ze dat er geen single player was en dat je alleen kon multiplayen, maar dat ging ook niet omdat servers nog niet online zijn, so trust me dont download this shit
Verwijderd
Toch ff kijken of 't wat is...
Geeft weer een nieuwe dimensie aan het spel.
Ik denk dat ik deze wel ga kopen en WoW niet, omdat je voor die laatste $ 10 per maand moet betalen
There is no magic.
heb niks met RPG's
There is no magic.
liever racegames/fps/vliegspellen
ik probeer het wel af en toe, maar het lukt me echt niet
en wanneer komt ie hier uit?
als hij in de vs uit is moet ik hem allang kunnen downen
heheOp woensdag 13 februari 2002 23:16 schreef webkabouter het volgende:
first:
Death to all people who illegal download the beta.
second:
De screenshots zien d'r fantastish uit maar ja dat mag ook wel voor een Blizzard titel. Dit spel ga ik dus echt vet kopen
ik heb em ook geinstalled met no-cdkey crack. Maarja dan kun je niet op bnet komen eh.
Dus zul je eerst een geldige key moeten vinden, en dat gaat erg moeilijk worden.
Tja nu hoop ik eigenlijk alleen nog dat iemand iets verzint om via netwerk oid te spelen.
de screens die ik kon maken
http://www.xs4all.nl/~admiral/wc3pics
Forget your fears...
...and want to know more...
Ehm, en waar haal je dit vandaan, C&C is alles behalve "prutswerk" en dient ook zeker niet zo omschreven te worden...Op vrijdag 08 februari 2002 19:56 schreef oZy het volgende:
tja, blizzard 0wned de RTS scene gewoon.. C&C is prutswerk vergeleken bij warcraft/starcraft....
Blizzard maakt idd goeite RTS's maar om nou te zeggen dat C&C "prutswerk" is vind ik een flinke flame (en ik ga er lekker op in
Op donderdag 14 februari 2002 01:19 schreef Aetje het volgende:
ff downen op Morpheus. Eerste poging was vreemd, kreeg AOE2 binnen IPV WC3 Beta...najaa... DSL oververhitten en doorzoeken.
...
Poging 2: Nu krijg ik SimCity 3000 binnen. GRRR! NEXT!Op donderdag 14 februari 2002 08:36 schreef AwesomE het volgende:
[..]
Godver, 300MB aan data die ik al had. Najaa...
Forget your fears...
Op donderdag 14 februari 2002 13:46 schreef Aetje het volgende:
[..]
Poging 2: Nu krijg ik SimCity 3000 binnen. GRRR! NEXT!
...
Verwijderd
Sorry maar ik wil dit toch echt ff weten voordat ik hem ga downenOp donderdag 14 februari 2002 00:40 schreef DMaarten het volgende:
kan je nou wel of niet met die beta single pleejer spelen?
Nope, geen sinlge player dacht ikOp donderdag 14 februari 2002 14:37 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Sorry maar ik wil dit toch echt ff weten voordat ik hem ga downen
Verwijderd
Ik had hem ook gedownd maar je kan er helemaal nix mee, dus ook geen lan/single, tis mp only maar dan heb je een bnet key nodigOp donderdag 14 februari 2002 14:37 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Sorry maar ik wil dit toch echt ff weten voordat ik hem ga downen
Verwijderd
Maar ik kan het begrijpen dat je het toch als echte fan zelf wilt proberen
Ik zelf vindt er geen reet aan, wilde jullie alleen ff waarschuwen, vergeefs
Stond op ***
Wat je moet doen is een spelletje opstarten, dan zegt ie dat je gewonnen hebt, maar dan zeg je gewoon dat je verder wil, en dan kan je kloten wat je wilt.
Misschien moet je eerst in de lmhosts file de battle.net server mappen naar 127.0.0.1 en dan zo verder.
Ik heb het zelf niet, maar heb het gelezen. Dit ga ik zekers kopen!!!
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Ik had een insane offroad racing te pakken...Op donderdag 14 februari 2002 13:46 schreef Aetje het volgende:
Poging 2: Nu krijg ik SimCity 3000 binnen. GRRR! NEXT!
Nu Vraag ik me toch af wat voor nut het heeft om spellen een populaire naam te geven op morpheus...
Insane is cool over lan!Op donderdag 14 februari 2002 22:28 schreef Shagura het volgende:
[..]
Ik had een insane offroad racing te pakken...![]()
Nu Vraag ik me toch af wat voor nut het heeft om spellen een populaire naam te geven op morpheus...
Dank voor de echte naam. Probeer ik nog wel ns te vinden. Morpheus / Copernic. leuk team
Forget your fears...
Dit topic is gesloten.
![]()