Toon posts:

slider.class applet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hellup,

Iemand verstand van applet's? ik blijkbaar niet genoeg! op mijn site (www.peatminers.barrysworld.net) heb ik een slider.class applet geplaatst, maar hij doet het niet. Ik heb al van alles geprobeerd maar niets helpt. Er horen foto's door de grijze balk te scrollen. Kan iemand mij helpen???

alvast bedankt,
groeten RG

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op vrijdag 08 februari 2002 19:39 schreef Peatminers het volgende:
Hellup,

Iemand verstand van applet's? ik blijkbaar niet genoeg! op mijn site (www.peatminers.barrysworld.net) heb ik een slider.class applet geplaatst, maar hij doet het niet. Ik heb al van alles geprobeerd maar niets helpt. Er horen foto's door de grijze balk te scrollen. Kan iemand mij helpen???

alvast bedankt,
groeten RG
hmmmm, 'k denk dat je de readme/documentation maar 's grondig door moet nemen van www.codebrain.com die bij de zip file wordt meegeleverd, overigens zijn groeten overbodig ;)

Verwijderd

Topicstarter
Alles lijkt in orde. Kijk maar op www.geocities.com/peatminers Alleen op deze pagina krijg je iedere keer terugkerende banners. Andere hosting-voorkeuren?

Peatminers

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op vrijdag 08 februari 2002 19:53 schreef Peatminers het volgende:
Alles lijkt in orde. Kijk maar op www.geocities.com/peatminers Alleen op deze pagina krijg je iedere keer terugkerende banners. Andere hosting-voorkeuren?

Peatminers
erm, op die pagina doet hij 't ook niet hoor :), tenminste, niet bij mij :), 'k denk toch echt dat je meer hulp krijgt van de maker zelf :)

Verwijderd

Werkt ook bij mij niet.
Echt een rtfm vraagje dit :)