Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.
Theoretisch gezien is het mogelijk met het juiste type controller die de sturing vormt van het panel.
Echter is dit maar verkrijgbaar voor een aantal panels en als je het dan al vindt, mag je erop rekenen dat je goedkoper uit bent om gewoon een losse TFT monitor te kopen. (Dan heb je tenminste ook gewoon garantie)
Echter is dit maar verkrijgbaar voor een aantal panels en als je het dan al vindt, mag je erop rekenen dat je goedkoper uit bent om gewoon een losse TFT monitor te kopen. (Dan heb je tenminste ook gewoon garantie)
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Zonde dat zoiets niet zelf te versieren is.
Ik heb de aansluitingen op het mainbord al gevolgd richting externe monitor aansluiting, maar hier wordt je ook niet veel wijzer van op een dual layer printplaat.
Toch jammer dat er niks leuks meer te doen is met een goed LCD scherm van een laptop. Het ziet er toch gelikt uit zo'n schermpje.
Ik heb de aansluitingen op het mainbord al gevolgd richting externe monitor aansluiting, maar hier wordt je ook niet veel wijzer van op een dual layer printplaat.
Toch jammer dat er niks leuks meer te doen is met een goed LCD scherm van een laptop. Het ziet er toch gelikt uit zo'n schermpje.
En het is meestal dunner als een reguliere TFT...
Die tft van je laptop kun je intact uit de laptop halen en prima verkopen als ie nog goed werkt en weinig tot geen dode pixels heeft.
Schermen gaan vaak kapot in een laptop..dus er is vraag naar.
Schermen gaan vaak kapot in een laptop..dus er is vraag naar.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ja, het scherm is wel prima, maar kom dan maar eens iemand tegen met zo'n zelfde type laptop waarvan het scherm defect is.
Ik heb zo'n gevoel dat ik dan jarenlang die display in de kast heb liggen. Of zou dat meevallen?
Enig idee waar je goed kunt adverteren met zoiets?
Ik heb zo'n gevoel dat ik dan jarenlang die display in de kast heb liggen. Of zou dat meevallen?
Enig idee waar je goed kunt adverteren met zoiets?
Verwijderd
lol ik heb een IBM thinkpad met supervisor password erop...deze is voor 90 dollar uit te lezen, scherm is vaag..... heb wel brightness en hij reageert daar ook wel op maar geen leesbaar beeld misschien kunnen we wat onderdelen ruilen
Let op het datum van de laatste post 
Deze ouwe
gaat terug de sloot in
Deze ouwe
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()