Een txt file in een htm file ...

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-03 21:25
Ik heb een leuk news-scriptje met cgi nu (eindelijk) op m`n site werkend gekregen ! Maareeh, nu is het probleem, dat hij alles opslaat in een txt file, en die wil ik graag IN m`n htm file hebben staan...

Het script dat ik heb gebruikt is = Coranto , ik weet niet of iemand hier al ervaring mee heeft ...

Ik hoop dat iemand het hier weet :)

Verwijderd

opslaan als .html :?

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op vrijdag 08 februari 2002 19:17 schreef Vold het volgende:
Ik heb een leuk news-scriptje met cgi nu (eindelijk) op m`n site werkend gekregen ! Maareeh, nu is het probleem, dat hij alles opslaat in een txt file, en die wil ik graag IN m`n htm file hebben staan...

Het script dat ik heb gebruikt is = Coranto , ik weet niet of iemand hier al ervaring mee heeft ...

Ik hoop dat iemand het hier weet :)
hmmmjah, het is volgens mij (lees, 'k heb weinig ervaring met perl) enkel de extensie veranderen bij de filewrapper functie. Overigens helpt zoeken met google erg veel, heb ik gehoord van menig mensen :P
kijk eens wat ik als eerste resultaat terug krijg bij query Google Search: Coranto
http://www.amphibianweb.com/coranto/forum/

ik denk dat je bij de makers dus meer succes hebt met dergelijke vragen, overigens ook nog in verkeerd forum gepost :P
moet je bij onze buren wezen van /14

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-03 21:25
Ik heb haast geen verstand van cgi, maar kan wel iets proberen een keer om het te veranderen

eehh maar goed ik hoorde ook iets over shtml dat dat wel werkt, maar wat houdt dat precies in ???

Verwijderd

shtml is de extensie als je met een ssi werkt (server side include)

hiermee include je bijvoorbeeld een txt bestand in een html pagina

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:34
Kun je ff met de search uitzoeken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.