Toon posts:

ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand wanneer ADSL landelijk wordt aangelegt of wanneer het in Heemstede komt?

[]
Failure is not an option it comes buildin with Microsoft

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 14:32

Ken.

\m/.([oO]).\m/

En dan zou ik als ik jou was voor Cistron gaan... MXSTREAM heeft mij IETS teveel 'kinderziekten'...
Ik word er zovaak afgekicked en dan is de server weer down enz. enz. ;(
Dan weer xs4all bellen en wachten en wachten..
Maar de speed is wel lekker... en de rekening ook (vergeleken met die TORENHOGE ISDN rekeningen ;))

Verwijderd

Mailnr.:1565585. 7/20/00 5:31:50 PM

Geachte heer, mevrouw,

Informatie over wanneer ADSL (en het doe-het-zelf pakket) beschikbaar is voor u kunt u begin augustus op de betreffende site verwachten (www.mxstream.nl).
Deze zal dan vernieuwd worden en de meest recente informatie bevatten m.b.t. de aansluitingsgebieden.

Met vriendelijke groet,
Vincent van Druten
Projectgroep Mxstream van KPN telecom.

+++++++++++++++++++++++ Start Origineel bericht +++++++++++++++++++++++

Onderwerp: Bericht aan Mxstream

FORM_A11_naam=xxxxx
FORM_A12_straat=xxxxxxx
FORM_A13_plaats=xxxxxx
FORM_A14_telnr=xxxxxxxxxx
FORM_A15_email=xxxxxxxxxxxx
FORM_B11_bericht=Waarneer kan ik ook nou eens gebruik maken van ADSL. En geen lullig berichtje van voorlopig niet maar wij houden u op de hoogte. Ik wil datums weten, en als het er nooit komt zeg dat dan. Daar heb ik wat aan. En dan ook graag de rede waar het zo lang duurt. Is wel leuk natuurlijk die steden eerst. Maar die hebben ook al kabel. Dus die zitten er niet echt op te wachten.

Dus wees nou eens voor 1 keer een echt bedrijf en zeg mij nou eens waarom alles tegen wordt gehouden.
FORM_ip_email=info@mxstream.nl
FORM_onderwerp=Bericht aan Mxstream
:(

Verwijderd

dat mxstream is idd. niet zo fantastisch als mensen denken!
ik was bij iemand die net z'n ADSL had gekregen, nou, niet werken dus.....
en sommige programma's werken gewoon niet!
hij wilde graag netmeeting draaien met z'n vriending in de VS, niet werken he
zo raar! maar ja.... je bent toch weer regio afhankelijk welke provider je neemt! :(

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
en hier heb 'ie ook veel aan...

Uw postcode stond niet in onze database vermeld. Dit betekent dat er waarschijnlijk voor het einde van 2000 geen aansluiting mogelijk zal zijn. De tweede fase van het uitrollen van ADSL, die begin 2001 gestart zal worden, zal grote delen van Brabant en Gelderland beslaan. Op dit moment is nog niet precies bekend welke postcodegebieden aansluitbaar zullen worden. Wij zullen dit zo snel mogelijk bekend maken via deze site.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37
Waarom MXSTREAM niet overal tegelijk wordt uitgerold in NL, is heel simpel; ISDN was in 1 keer landelijk beschikbaar. Leuk joh, 'k werkte toen op de ISDN Techniek en Research afdeling van KPN. Nu ben ik bij MXSTREAM bezig. Dit gaat stukken beter dan aan het begin met ISDN. Een van de minpunten is inderdaad dat je een hele lage ping hebt. Netgamen gaat dus (nog) niet. We zijn er druk mee bezig!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Een van de minpunten is inderdaad dat je een hele lage ping hebt[/quote]
Bedoel je niet HOGE ping?

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 september 2000 17:33 schreef Ballebek het volgende:
Een van de minpunten is inderdaad dat je een hele lage ping hebt. Netgamen gaat dus (nog) niet. We zijn er druk mee bezig![/quote]Hoe hoog is die ping dan en wanneer (ongeveer zal dat dan opgelost worden)
Iemand die al mx stream had had een ping van 50. Is dat wat?('k heb tot nu toe nog nooit goed online gegamed)

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Een ping van 50? WoW :P dat is heel lekker. Soms haal je dat nog niet eens op je LAN!
In principe is een ping onder de 220 goeg genoeg om Unreal Tournament te spelen. Ik ga zelf niet een server op als de ping hoger dan 440 is, dat is echt mijn limiet.

[edit]typo :([edit]

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 12:46

Nibbles

just nibb it

Onder de 200 is te doen, maar om echt lekker te kunnen gamen heb ik het liefst <120

Ik ben ook wel benieuwd wat nou eigenlijk de ping is bij MXStream :)
Pagina: 1