Twisted Metal: k*t besturing of ben ik gek?

Pagina: 1
Acties:

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik heb net twisted metal gekocht en ik vind hem echt slechte besturing hebben, want je blijft maar doorglijden. Gelukkig zit er ook een sharp turn optie op maar dan kan je geen gas geven. Uiteindelijk heb ik mijn controller tegen de muur gesmakt boekje en doos een enorme trap verkocht. En ik heb net even gekeken op gamespot wat de gebruikers er van denken. Ik hier bijna geen commentaar (ziet er ook super strak uit) en ik hoor niemand klagen over totale kut besturing.

Misschien komt het ook omdat ik de afgelopen weer behoorlijk veel smugglers run heb zitten spelen, maar hoe kan dit spel zulke hoge punten krijgen. Doe ik iets fout of is iedereen gek?

Het is twisted metal: black voor de ps2

• VeldKoe
  • Niet online
IEDEREEN IS GEK

• kamerplant
  • Niet online
Op vrijdag 08 februari 2002 19:04 schreef Alarmnummer het volgende:
Uiteindelijk heb ik mijn controller tegen de muur gesmakt boekje en doos een enorme trap verkocht.
Vind je het gek dan dat hij het niet lekker doet? :?

🌞🍃

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 19:06 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Vind je het gek dan dat hij het niet lekker doet? :?
:D

• Alarmnummer
Dat wist de controller nog niet :) Maar wie van jullie speelt twisted metal?

• VeldKoe
  • Niet online
volgens mij heel weinig, is ie al uit in NL dan? of heb je em import

Verwijderd

dat is toch dat spel dat die kut sony verneukt heeft voor ons
alle filpjes eruit geknipt de plane crach eruit geknipt het spel verneukt nou terug brengen dat spel want ik vindt het spel ook vreselijk kut besturen net als burnout

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Op vrijdag 08 februari 2002 19:06 schreef VeldKoe het volgende:
IEDEREEN IS GEK
:?

tampert, kriminalpolizei

• Alarmnummer
Op zaterdag 09 februari 2002 13:22 schreef finelookingme het volgende:
dat is toch dat spel dat die kut sony verneukt heeft voor ons
alle filpjes eruit geknipt de plane crach eruit geknipt het spel verneukt nou terug brengen dat spel want ik vindt het spel ook vreselijk kut besturen net als burnout
Het 100% afwezig zijn van controle stoort mij nogal. Je blijft maar glijden met die bak. Maar wat ik dus het ergste vind is dat dit spel zulke hoge cijfers heeft gekregen. Schijnbaar leeft er nog een bevolkingsgroep op deze wereld die dit toch leuk vind. Ik zou graag zien dat er bij een spel dan ook wordt vermeld voor welke bevolkinsgroep dit is gemaakt. Want ik kan dus reviews niet meer vertrouwen.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

twisted metal 1 +2 op de psx waren steengoed, controle geen problemen, wat is hier dan anders mee? Ken het namelijk niet op de ps2

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
jaa.. dat kan wel kloppen. Twisted metal 1 en 2 waren echt steen goed maar toen 3 kwam werd dat kut. Besturing werd slecht en andere dingen werden ook minder. Daarna kwam 4 (weet niet of dat ook in NL was) maar iig is die hele kut. Ik had hem thuis liggen maar het was echt 3 x nix. Dus ik denk dat nu TM:Black nog steeds zo kut is..

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik zal het nog wel even proberen, ik kom hier zometeen op terug. Maar ik denk dat het wel meevalt, ligt eraan wat je gewend bent...

hmm, net ff geprobeerd. Ik vind het ook niet echt lekker spelen, het werd wel makkelijker na 5 minuten rijden, maar nog niet echt lekker.

Kan je beter burnout kopen, rijdt tien keer beter en is ook veel leuker om met anderen te spelen...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Pagina: 1