Beste tweakers en tweaksters
2 dagen geleden heeft mijn pc een nachtje aan gestaan, ik werd wakker pc uit
dus ik denk ach ja zet maar weer aan en tot mijn grote verbazing gebeurde er helemaal niets, ff w88 en nog eens proberen maar nog niets
, toen realiseerde ik me dat ik mijn fire wall uit had staan :(:(
allereerst kabels gecheckt op een andere pc en die werkte gewoon, ik heb een MSI k7t pro turbo raid met optie voor password in de bios voor power up , mischien gehacked en die aangezet? blijkbaar niet bios reset , werkte niet, batterij eruit 30 min gewacht maar nog niets, voeding uit andere pc gehaald en hij werkte nog steeds niet, pci en agp kaarten eruit geheugen eruit weer aan maar nog niets 
toen zag ik in 1 keer dat als ik de stroom kabel uit de voeding trok de lampjes op het toetsenbord wel even brande (zelfde als met een power up pass) mobo eruit gekeken naar doorgefikte stukjes NIETS!!! proc eruit ook gekeken en nog niet
heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? pls help!!!!!
Bas
2 dagen geleden heeft mijn pc een nachtje aan gestaan, ik werd wakker pc uit
toen zag ik in 1 keer dat als ik de stroom kabel uit de voeding trok de lampjes op het toetsenbord wel even brande (zelfde als met een power up pass) mobo eruit gekeken naar doorgefikte stukjes NIETS!!! proc eruit ook gekeken en nog niet
heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? pls help!!!!!
Bas