dan is er nu iets fout denk ik.. want ik kan vandaag voor het eerst sinds weken weer normaal adframe draaien
(met kabel)
Ik heb hem al de hele dag aan staan en hij is nog geen een keer gecrasht of uit zichzelf afgesloten..
Alleen driekwart van de ads hebben een witte rand
Ik heb hem al de hele dag aan staan en hij is nog geen een keer gecrasht of uit zichzelf afgesloten..
Alleen driekwart van de ads hebben een witte rand
Slim toch van ze !
Hoooo wacht.... ik heb ’m nu toch maar weer ff aangezet uit nieuwsgierigheid, en ik heb een paar GELE addz gehad van Pearle en Señor Canardo..
Hoooo wacht.... ik heb ’m nu toch maar weer ff aangezet uit nieuwsgierigheid, en ik heb een paar GELE addz gehad van Pearle en Señor Canardo..
dit schiet echt niet op
Ik heb die banner nu al de hele dag aan staan en ik heb precies 1 Nederlandsche gulden verdient...
Ik ben nou ffe aan het opnemen hoeveel ik per uur verdien 
Aangezien hij het hier perfect doet ben ik vanaf 19:31 tot 20:31 mijn saldo aan het opmeten..ik zal het ffe zeggen om 20:31
Aangezien hij het hier perfect doet ben ik vanaf 19:31 tot 20:31 mijn saldo aan het opmeten..ik zal het ffe zeggen om 20:31
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Hier werkt het gelukkig ook weer een beetje. Ik heb er enkele dubbeltjes bij gekregen sinds gisteren.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ok..hier is dan nu:
DE UITSLAG
trom trom trom...en het is geworden.......
30 cent per uur...WHooOOOOOO, hoera voor Adframe
DE UITSLAG
trom trom trom...en het is geworden.......
30 cent per uur...WHooOOOOOO, hoera voor Adframe
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Mij mailtje:
-------------------------------
Beste Rick,
Bedankt voor je reactie.We doen ons best om zo veel mogelijk betalende
adverteerders te vinden, zodat we jullie goed kunnen belonen voor het
lidmaatschap. Het vinden van adverteerders is op dit moment best moeilijk
omdat AdFrame een vrij nieuw concept is op de Nederlandse markt en dus nog
het vertrouwen moet krijgen van adverteerders. Verder willen Adverteerders
alleen adverteren als AdFrame zeer veel leden heeft. We zijn dus al goed op
weg, maar het kan nog beter. Met de leden die jij aanbrengt verdien je
dubbel: 5 gulden voor het aanbrengen en de vergoedingen die je krijgt voor
de views. Hoe meer leden, hoe meer reclame. Ik hoop dat je hiermee een
beetje begrip hebt gekregen voor de situatie waarin we zitten.
Met vriendelijke groeten,
AdFrame
----- Original Message -----
From: "Rick" <rickh@mediaport.org>
To: <helpdesk@adframe.nl>
Sent: Thursday, July 20, 2000 4:22 PM
Subject: witte ads?
> Waarom zijn er zoveel advertenties met een witte rand er omheen? Zo bekijk
> je wel advertenties maar je krijgt er geen geld voor. Hoe zit dat?
>
> vr. gr.
>
> Rick
-------------------------------------------
-------------------------------
Beste Rick,
Bedankt voor je reactie.We doen ons best om zo veel mogelijk betalende
adverteerders te vinden, zodat we jullie goed kunnen belonen voor het
lidmaatschap. Het vinden van adverteerders is op dit moment best moeilijk
omdat AdFrame een vrij nieuw concept is op de Nederlandse markt en dus nog
het vertrouwen moet krijgen van adverteerders. Verder willen Adverteerders
alleen adverteren als AdFrame zeer veel leden heeft. We zijn dus al goed op
weg, maar het kan nog beter. Met de leden die jij aanbrengt verdien je
dubbel: 5 gulden voor het aanbrengen en de vergoedingen die je krijgt voor
de views. Hoe meer leden, hoe meer reclame. Ik hoop dat je hiermee een
beetje begrip hebt gekregen voor de situatie waarin we zitten.
Met vriendelijke groeten,
AdFrame
----- Original Message -----
From: "Rick" <rickh@mediaport.org>
To: <helpdesk@adframe.nl>
Sent: Thursday, July 20, 2000 4:22 PM
Subject: witte ads?
> Waarom zijn er zoveel advertenties met een witte rand er omheen? Zo bekijk
> je wel advertenties maar je krijgt er geen geld voor. Hoe zit dat?
>
> vr. gr.
>
> Rick
-------------------------------------------
Verwijderd
he tocool32
jij mag van geluk spreken met je 30 cent
ik ben wel 10 cent vooruit gegaan in ruim 1.5 uur. ik heb 1 betalende banner die niet eens in elke serie van 6 die ik heb voorkomt. dus ik denk dat ik hem maar uitzet. en kunnnen we niet een massale stop doen ofzo??? dat we 1 dag of meer niet kijken, want we verdienen toch niet.
jij mag van geluk spreken met je 30 cent
ik ben wel 10 cent vooruit gegaan in ruim 1.5 uur. ik heb 1 betalende banner die niet eens in elke serie van 6 die ik heb voorkomt. dus ik denk dat ik hem maar uitzet. en kunnnen we niet een massale stop doen ofzo??? dat we 1 dag of meer niet kijken, want we verdienen toch niet.
Verwijderd
Ik vind dit vrij triest van adframe. Er is geen enkel ander bannerprogramma dat je niet betaald om banners te kijken. Dan laten ze er gewoon geen zien.
Ik ga toch ook niet voor mijn lol 24 uur naar tell-sell reclame kijken?
[amerikaans accent]
Adframe is geweldig! Ik had het jaren eerder moeten hebben. Je kijkt naar reclame en je krijgt geen cent! Het is revolutionair! Je neemt het overal mee naar toe: naar de camping, naar de boot, in het vliegtuig! Het past zelfs onder een autostoel!
[/amerikaans accent]
Ik ga toch ook niet voor mijn lol 24 uur naar tell-sell reclame kijken?
[amerikaans accent]
Adframe is geweldig! Ik had het jaren eerder moeten hebben. Je kijkt naar reclame en je krijgt geen cent! Het is revolutionair! Je neemt het overal mee naar toe: naar de camping, naar de boot, in het vliegtuig! Het past zelfs onder een autostoel!
[/amerikaans accent]
Verwijderd
bij werkt het nu weer De truc:
verander vn geslacht en zorg dat je een tijdje verbinding maakt in het piekuur tarief , daarna beginnen de ads langzaam weer binnen te komen, ook in het daltarief
verander vn geslacht en zorg dat je een tijdje verbinding maakt in het piekuur tarief , daarna beginnen de ads langzaam weer binnen te komen, ook in het daltarief
Verwijderd
Als vrouw heb ik meer succes!!! 8 advertenties. Nou maar wachten of het ook gele zijn ...... Ja ik heb in ieder geval pearl en donald duck. Toch 4 cent per 5 minuten. Heb ik over een uur toch bijna 50 cent verdient.
IK WORDT RIJK !!!!!!!!!!
not
IK WORDT RIJK !!!!!!!!!!
not
Hehe.... Ik ben man en heb toch 11 ads op dit moment! Daar zitten dan iets van 3 witte bij maar toch. Rest is gewoon geel.
Es ff kijken hoeveel mij dit gaat opleveren, ben benieuwd!
Phreak...
Es ff kijken hoeveel mij dit gaat opleveren, ben benieuwd!
Phreak...
Ik heb EXACT dezelfde mail ontvangen als Rick.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik had gisteren ook 11 ads. Een uur laten draaien en ..... Niks, geen cent. Nu gewoon adframe aanzetten en na een stuk of 5 ads weer uitzetten en hup .... 10 in een minut of drie. Wel een klote gedoe dat steeds aan en uitzetten. Wie kent een goed progje om macro's te genereren waarbij je ook de tijd kan instellen.
Wit, wit, wit hier (in totaal iets van 6 witte ads)
Verwijderd
ja ik heb al 2 dagen alleen maar witte banners, ja er zit wel 1 gele in mijn lijstje maar die komt gewoonweg niet. dus ik kijk gewoon elke paar uur of ik wat heb, maar zo heeft het echt geen zin. die bedrijven betalen toch om banners te laten zien?? ze betalen 50% van de inkomsten
40 X 0,5 = 0 ??????????????? NOT
uit die mail blijkt dus dat ze gratis advertenties weggeven, want betalende zijn moeilijk te vinden ??????????
misschien kunnen we ook zelf gratis advertenties krijgen, soort banner exchange ??
40 X 0,5 = 0 ??????????????? NOT
uit die mail blijkt dus dat ze gratis advertenties weggeven, want betalende zijn moeilijk te vinden ??????????
misschien kunnen we ook zelf gratis advertenties krijgen, soort banner exchange ??
Pagina: 1