Hoe block ik Napster

Pagina: 1
Acties:

• Belial_666
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ha,
Ik ben een sysop van een klein LAN en ik zou graag willen weten hoe ik onder NT40 workstation als server Napster block omdat dat kut programma alle bandbreedte verbruikt.

THx

Verwijderd

Kijk FF in de settings van Napster welke poort hij gebruikt. Block die poort met je firewall.

• Belial_666
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 13:04
Als Firewall gebruik ik BlackICE maar daar kan ik geen porten instellen, wat is wel een goede firewaal waar ik porten kan blocken?

Thx

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Atguard is wel goed denk ik. En ConSeal moet ook wel goed zijn.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Ik heb een klein java proggie gemaakt om een poort te blokkeren tegen gebruik van buitenaf, maar het bezet ook de poort, zodat lokale proggies hem niet meer kunnen gebruiken.

Als je het wilt hebben dan vind je het hier

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

AHA!!!! Kan ik de poort die napster gebruikt gebruiken voor mijn unreal tournament server?!?!? Ik kan namelijk geen upload poorten vinden. Hoe weet je welke poort napster gebruikt, ik weet in ieder geval dat er ge-upload kan worden.

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Verwijderd

De poort de nappie gebruikt is standaard 6699 (kun je opvragen bij preferences).

Wat bedoel je eigenlijk met een upload poort? Ik dacht nl dat tcp/ip altijd 2weg communicatie is (met die error checks), dus zou een vrije poort download en upload moeten zijn, toch?
Pagina: 1