Grote bug in Outlook Express??

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mn pa zei gisteren dat ie op de radio had gehoord dat er een fout in Outlook Express zat. Door die fout kan het gebeuren dat bij het opstarten van OE bestanden op je harde schijf worden gewist.. een man op de radio adviseerde om OE niet te gebruiken.. de fout is nog bij niemand opgetreden maar het kan wel gebeuren..

Ik vind dit eigenlijk een beetje een vaag verhaal.. en op Internet heb ik er verder ook niks over kunnen vinden. Maar het was wel op de radio dus.. op radio 1 ofzo..

Weet iemand hier misschien meer over? Of is het gewoon een hoax die de radio heeft kunnen bereiken.. ;)

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

op Internet heb ik er verder ook niks over kunnen vinden
Ik las het vandaag nog op die ene site... hoe heet ie ook alweer..... O ja.... nee.... trouwens.... A jah, da wast.
Op www.tweakers.net ofzo daar stond iets op :)
/me denkt dat rick_h een echte forum lezer is en niet zo vaak op t.net komt.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
nee dit is geen hoax, zal effe een nieuwsbericht posten hieronder. Er is wel een patch beschikbaar bij MS.
ow copy paste van Kmail naar Netscape lukt niet? Linux mensen hier??
maar kijk ff op webwereld.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• Palomar
  • Niet online
nee... ik kom idd niet zo vaak op tweakers.net.. weer een reden om er vaker rond te kijken ;)

Op webwereld had ik al gekeken maar ik kon niks vinden.. of is de bug die ik bedoel misschien die beveiligingslek van IE5 waar wel wat over gemeld staat?

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet