Zo zo !! zo te zien moddert dit topic nog ff door
Zoals ik al eerder zij...ik gebruik nu gewoon weer win98se
met de detonator4 Win9x_21.81 drivers, en dit is voor mijn setup echt nog steeds de ultieme meest compatibele combinatie ...ik wil namelijk nog terug kunnen grijpen naar de wat oudere games zoals ut, en vooral ut doet het echt perfect nu.
ut doet het met andere ossen en drivers ook wel maar hij loopt nu gewoon als een paling in een emmer snot zonder een enkele hapering tijdens het spelen en dat in 1280X960 met v sync enabled,met v sync of speel ik nooit want dat tearen vind ik dus echt geen gezicht.
in xp haalt ut dezelfde frames dat wel, maar hoge framerates wil echt niet altijd zeggen dat het spel ook feiloos draait,een goede test hiervoor is voor ut begint ben je een spectator, je kan vrij door een level heen vliegen, nu moet je eens hoog in een gebouw gaan hangen naar beneden kijken en met de straffe left en right keys heen en weer vliegen en tijdens dat heen en weer gaan goed opletten op kleine haperingetjes, ik durf te wedden dat mensen die 150 fps draaien toch nog van die haperingen hebben, kijk en dat heb ik dus met de bovenstaande configuratie niet! dat beweegt echt feiloos