Toon posts:

Ip scanning??

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer achter een dynamic ip te komen.
Dit is niet het allersimpelste klusje,
Ik wil binnenkomen op een domein van een collega van mij (icq is niet toegestaan daar, had ik al aan gedacht) en een email header is te oud want met een dynamisch ip is tegen de tijd dat de email is aangekomen het ip al verlopen. Ik zoek een bv. een scanner of een proggramma dat mij up to date houd over het ip van dat domein. En voor ik een flame over me heen krijg. Nee ik wil daar geen schade aan richten ik wil gewoon laten zien dat ook een internet verbinding niet veilig is.
Can anybody help me???
thnx..

Verwijderd

Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt. Leg het nogeens uit.

Verwijderd

Nee ik wil daar geen schade aan richten ik wil gewoon laten zien dat ook een internet verbinding niet veilig is...
LOL ;)

-» (edited 20-07-2000).]

Verwijderd

huh, wat bedoel je nou.

up to date houden van een dynamisch ip adres. Lijkt me niet erg logisch. Als ik een ip toegewezen krijg van mijn provider en ik hang op en log daarna weer aan voor een nieuw IP adres kun je dat natuurlijk niet traceren. Alleen als je in de logfiles kan komen van de provider maar dat heeft verder niets meer met scannen te maken.

Verwijderd

precies, wat is nou het probleem?
als je zo graag dat IP van die gast wil hebben, dan belt ie je toch ff op??
dan kijkt ie ff wat z'n dyn.IP is, en geeft het ff door
als je dat elke keer moet doen, dan is dat bellen alleen niet zo handig :(

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

met subseven kun je z'n ip via icq of mail door krijgen gestuurd.

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

ja inderdaad admiral..

het is enkel mogelijk om vanuit de pc waarvan je het ip hebt het ip te sturen naar jou...dus dan zou je daar wat moeten installeren...lijkt me vrij logisch dat je niet van buitenaf een onbekend ip kan ontdekken he.. :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Pagina: 1