Extra feature voor T.net gerelateerde dingen

Pagina: 1
Acties:

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
IS he niet een idee om voor mensen die iets "beheren" wat met T.net te maken heeft (zoals de tweakergallery, Tweaktown en, de nog in ontwerpfase zijnde, HPC-site) extra HD ruimte ter beschikking te stellen, zodat ze daar een website oid op kunnen zetten :?

• Mensen die iets nodig hebben wat betrekking heeft tot T.net/GoT kunnen daarin opzoeken.
• Mochten er mensen zijn die iets nodig hebben van T.net/GoT, kunnen ze dus zoeken in die sites.
• Makkelijk te controleren door de crew door b.v. een e-mail te sturen waar het over gaat en wat ze willen doen met de ter beschikbaar gestelde ruimte.

En voor mensen die beginnen met roepen van "Warez, cracks, pr0n" etc. etc, help dan door te zeggen hoe je dat dan kunt oplossen :)

Tis maar een idee :P

Verwijderd

Opzich is het wel een leuk idee, maar er gaat veel extra tijd inzitten om alles aan te maken en te controlleren en dergelijke.

• Robin
  • Niet online
Misschien dan een idee voor een langere termijn. Ik zeg dus niet dat het meteen á la minuut moet :)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

zeg maar eerlijk Robin je wil Henk hosten :+ en een Henk site :P
[topic=400678/1/50]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Robin
  • Niet online
Op vrijdag 08 februari 2002 20:45 schreef GiLeX het volgende:
zeg maar eerlijk Robin je wil Henk hosten :+ en een Henk site :P
[topic=400678/1/50]
ssssssst :+

En meteen een schop erbij :P

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Op zich zou het wel een idee zijn. Misschien zou er een soort aanvraagformulier moeten komen.

Persoonlijk vind ik dat initiatieven als Tweaktown en een Tweakergallery de community ondersteunen en dus ook gestimuleerd moeten worden. Qua dataverkeer zal het niet zoveel uitmaken.

• Robin
  • Niet online
Ben toch eens benieuwd naar wat de rest van de crew hier over te zeggen heeft :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik weet niet hoe het contract met TrueServer is, maar bij Vuurwerk mochten we niets anders dan Tweakers.net en Fok! hosten. Gratis webspace en bandbreedte weggeven aan allerlei sites 'die iets met T.net te maken hebben' is natuurlijk niet iets waar zo'n sponsor op zit te wachten.

Daarnaast lijkt het me nogal veel werk voor Kees, nl. het maken en beheren van de accounts, zekers als er ook mensen PHP/MySQL willen (is een kwestie van tijd voor iemand daarmee aankomt natuurlijk :P). Plus de veiligheidsrisico's.

Het zou een aardig idee zijn, maar ik denk niet dat het gerealiseerd wordt.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1