Haaai, ik wil de zijplaat gaan dremelen, dus zo'n plexglas plaat in gaan bouwen. Kan ik dit het beste dremel'en of is er een andere manier om ijzer te zagen? het moet wel zeer netjes gebeuren....
met een dremel of decoupeerzaag. de een van de een makelijker werken de ander de ander. ik werk liever met een dremel vor dat soort klusjes.
dremel is het mooiste... je moet met een decoupeerzaag al een betere hand hebben om te sturen, is meer voor het grove werk
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
ik heb het gewoon gedaan met een decouperzaag ... werkt perfect ... en het resultaat is ook perfect ...
... .
Ik ga het met een dremel doen, alleen moet ik nog steeds iets verzinnen wat ik er nou in wil zagen
Intentionally left blank.
Verwijderd
Ik ga het met een decoupeerzaag doen, alleen moet ik nog steeds iets verzinnen wat ik er nou in wil zagenOp vrijdag 08 februari 2002 18:00 schreef Bitfreak het volgende:
Ik ga het met een dremel doen, alleen moet ik nog steeds iets verzinnen wat ik er nou in wil zagen
Als je beschikking hebt over een haakse slijper met dunne (1,5 - 2 mm) doorslijpschijf, dan is dat erg aan te bevelen voor de rechte stukken. Als je voor 10-tallen euro's aan dremelschijfjes wil gebruiken mag dat, maar ik waarschuw je, die dingen gaan zwaar snel op.
Verder is een decoupeerzaag met ijzerzaagje ook best te doen. Gewoon rustig en geconcentreerd zagen.
Verder is een decoupeerzaag met ijzerzaagje ook best te doen. Gewoon rustig en geconcentreerd zagen.
Verwijderd
ik heb het met een dremel gedaan
maar deco wil ook goed
dremel kost je wel veel steendjes (slijpgevallen)
maar deco wil ook goed
dremel kost je wel veel steendjes (slijpgevallen)
Verwijderd
Ik ga het met een decoupeerzaag doen...
en ik ga er een coole "vlam vorm" in zagen...

pics s00n
en ik ga er een coole "vlam vorm" in zagen...
pics s00n
Ben net ff aan het hobby'en geweest, heb zo'n 4 x 20cm aan lijnen kunnen slijpen met 4 schijffies! had het bijna klaar maar de schijfjes waren op
Nou moet ik me AMD logo nog doen en dan ben ik een heel eind klaar....
Mzzl
Nou moet ik me AMD logo nog doen en dan ben ik een heel eind klaar....
Mzzl
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()