[MOD] Mooie kast voor divx/mp3/dvd bak gezocht

Pagina: 1
Acties:

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Juist, ik wil een mooie mp3/divx/dvd bak maken met mijn amd 500 die ik zeer binnenkort ga vervangen, en dat moet in een mooi design klein kastje komen.

Nou heb ik uiteraard deze al gezien op de t.net frontpage:

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/products/atc/atcs/atc-600.jpg
[edit]
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/products/atc/gallery/map/atc-600_case.jpg
:9~

maar hij is nieuw dus duur, ik zoek dus nog wat meer van dit soort hifi kasten :)

Verwijderd

ik hou niet van desktops, maar deze is toch wel zeer nice *D

• LeonM
Op vrijdag 08 februari 2002 17:45 schreef P4R_TgUy het volgende:
ik hou niet van desktops, maar deze is toch wel zeer nice *D
Ik ook niet, maar hij komt dus op mijn bureau met mijn tv er boven(op) dus dan is het wel heel mooi natuurlijk, dvd-rom stealth'en en een all-in-wonder erbij, mijn audigy pleur ik er dan in met de 5300 erop aangesloten :9
Voila, een homecinema voor een redelijke prijs :)

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Mooi kastje, maar je kunt ook een CD speler nemen zoals ik >:)

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 19:10 schreef Cornholio2001 het volgende:
Mooi kastje, maar je kunt ook een CD speler nemen zoals ik >:)
ja IDD gewoon een cd speler kopen lijkt me het beste het ID is leuk

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:12
hoeveel agp/pci sloten heeftie
en wat voor een indeling heeft het voor mobo's? micro-atx? flex?

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 17:44 schreef LeonM het volgende:
Juist, ik wil een mooie mp3/divx/dvd bak maken met mijn amd 500 die ik zeer binnenkort ga vervangen, en dat moet in een mooi design klein kastje komen.

Nou heb ik uiteraard deze al gezien op de t.net frontpage:

[afbeelding]
:9~

maar hij is nieuw dus duur, ik zoek dus nog wat meer van dit soort hifi kasten :)

[edit] athena weigerd dienst, dus ff de pic van coolermaster's website gebruikt
vette kast! wat kost ie dan?

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:29

Nicap

Tsssk....

Hier een paar "hi-fi" kasten. Allemaal van ECS(Elitegroup).

Afbeeldingslocatie: http://www.ecs.com.tw/products/graphics/bookpc22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ecs.com.tw/products/graphics/bookpc25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ecs.com.tw/products/graphics/bookpc27.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ecs.com.tw/products/graphics/bookpc28.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ecs.com.tw/products/graphics/bookpc29.jpg

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:21
op de zwarte markt een ouwe versterker/cd-speler of wat dan ook kopen en ombouwen? heb je in ieder geval het formaat

GoT a clue? Specs

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:41

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Op vrijdag 08 februari 2002 19:37 schreef Nicap het volgende:
Die derde en die laatste zijn wel vet. Kan je die steunen van de zijkant halen zodat je ze neer kan leggen :?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• LeonM
Op vrijdag 08 februari 2002 20:23 schreef Gizz het volgende:

[..]

Die derde en die laatste zijn wel vet. Kan je die steunen van de zijkant halen zodat je ze neer kan leggen :?
Wh000t, die 3e en laatste zijn idd phat, weet iemand een zaak in Nederland waar je die dingen kunt bestellen? Als dat iig kan :)

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

coolermaster case's rulen !

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• dion_b
  • Laatst online: 09:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op vrijdag 08 februari 2002 19:37 schreef Nicap het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Gvd- da's grappig- NEC/Pacakrd Bell gebruikt daar zeker 3 van voor hun design modellen. Gewoon bij de buren gehaald (NL distro van PC-Chips zit direct naast NL hoofdkantoor van NEC CI)

Los daarvan- gewoon CD speler nemen is al genoemd (heb ik ook gedaan) maar een willekeurig stuk hifi apparatuur modden is IMHZ leukst. Ik ga nog wat proberen met een oude Sherwood tunenr/versterker die ik heb liggen. Gewoon microATX pakken met all-in shit, dat dan met koele CPU uitrusten (underclockte Duron of Tu/CuMine Celly of Via C3 ofzo) en klaar is kees.

Oslik blyat! Oslik!

• Nicap
  • Laatst online: 09:29

Nicap

Tsssk....

Hmm, ik heb me rot gezocht waar je deze kasten kan kopen. Voorals nog geen leuk resultaat behaalt. Alleen in de US kun je ze bestellen. Ik heb ook al een mailtje naar ecs duitsland gestuurd, maar nooit wat van weer gehoord. Kan de poster hierboven er wat meer over vertellen?

BTW die steunen hoeven niet gebruikt te worden. Als je goed kijkt zie je dat er steuntjes onder de kast zelf zitten.

• LeonM
*subtiel kickje ;)*

Nou, ik heb dus ook ff gezocht, ik heb wel een nederlands site gevonden die de Elitegroup kasten verkoopt, maar net niet die nieuwste (zoals hierboven afgebeeld)

En een cd-speler mod heb is al eens geprobeerd, alleen dat paste niet met een p200 mobo |:( Maar nog vond ik een cd-speler een beetje saai, zo simpel, dat zwarte, die ATC kast die helemaal bovenaan staat is natuurlijk hardstikke mooi :)

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Ik zal dadelijk een vriend van me eens sms-en. Hij heeft gisteren zijn case binnen gehad. Dit is een pctje waarop een hd, een flop en een dvd kan. Het is een alu-case en best wel mooi eerlijk gezegd. Verder heeft het mobo 1 pci slot voor een betere geluidskaart of grafische kaart.

Ik zal eens kijken of hem kan verleiden je verder te helpen.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

Verwijderd

Jullie lezen teveel C'T magazine.

Althans dit doet mij denken aan de S.V.P van C'T.

Geloof mij, koop gewoon een all-in-one dvd speler ofzo. Heb ik ook gedaan kost je ongeveer 500 Euro. Maar dan garandeer ik je wel beter beeld en geluid. Bovendien vaak DTS :P en fm-tuner.

nou dan kan ja allicht geen divx maar zeker wel VCD afspelen. En dat ziet er ook niet verkeerd uit hoor.

Dan houd je die amd 500 over om af en toe een spelletje te doen over je net werk. gaat best, dat doe ik momenteel ook met een intel 300.

Ik vind eht egt zonde dat mensen hun PC opofferen om er een dvd/divx/mp3 bak van te maken. Als het veel beter kan.

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 16:37 schreef Kaaskoekje het volgende:
Jullie lezen teveel C'T magazine.

Althans dit doet mij denken aan de S.V.P van C'T.

Geloof mij, koop gewoon een all-in-one dvd speler ofzo. Heb ik ook gedaan kost je ongeveer 500 Euro. Maar dan garandeer ik je wel beter beeld en geluid. Bovendien vaak DTS :P en fm-tuner.

nou dan kan ja allicht geen divx maar zeker wel VCD afspelen. En dat ziet er ook niet verkeerd uit hoor.

Dan houd je die amd 500 over om af en toe een spelletje te doen over je net werk. gaat best, dat doe ik momenteel ook met een intel 300.

Ik vind eht egt zonde dat mensen hun PC opofferen om er een dvd/divx/mp3 bak van te maken. Als het veel beter kan.
Tis maar hoe je het ziet. ik ben ook bezig met een pc voor onder de tv. Beter geluid heb nix ermee te maken. Mijn pc heeft ook SPDIF out en die laat gewoon DTS door. Het geluid wat er uit komt is U-waardig. Los daarvasn heb ik dan ook de beschikking over veeeeel DiVx-jes. Niet dat ik geen DVD wil kopen, maar Anime is gewoon moeilijk tot niet te krijgen. en dan heb ik het nog niet over het console gehalte gehad. De meeste mensen hebben ook nog eens een console aan de tv hangen. In plaats van een aparte DVD en console heb ik nu alles in 1...met extra's. Totaal op afstand te bedienen, zonodig alleen de audio-functionaliteit (via remote), beschikbaarheid over ander formaat films, is meteen ook mijn stereotoren en surfen op de tv is ook niet al te slecht. Ik heb geen 50cm tv staan in de woonkamer. Ik begrijp best dat je het maar nix vindt, maar niet meteen afzeiken. Een pc onder je tv kan meteen alles vervangen. Kost wel wat meer. Reken maar eens uit wat een console, dvd-speler, stereotoren en internetkassie los kosten. voor de helft heb je een goede pc die het ook allemaal aan kan.

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Good point.... Ik heb hier nu een Mp3 kistje staan, die heeft al eens met een topic op GoT gestaan.. Alles in een kast is handig, en heeft een hoog "pats" gehalte. Ohja, Anime roelz the world >:)

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

mooie kasten hiero... iemand nog meer ideeen, ben zelf namelijk ook geintereseerd.

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Koop de multitainer van Fujitsu Siemens... Mijn neef heeft die vorige week gekocht, en ik kan jullie toch wel mededelen dat het wel een cool apparaat is. Hij heeft hem in duitsland voor 359 euro gekocht, en dat is dus inclusief Windows 98 (Duits :( ), een draadloos toetsenbord, en een afstandsbediening.

Enige nadeel is zoals gezegd de duitse Windows 98. Vanwege de taal, maar ook vanwege Windows 98, maar dat is helaas nodig omdat er geen drivers voor de andere windows versies zijn.
Pagina: 1