Mijn tv kaart is goed geinstalleerd, zie iig nergens dat hij een fout heeft ofzo, maar als ik de software opstart die erbij hoort, krijg ik steeds:
Weer krijg ik die melding
Heb TV kaart al in me onderste geprobeerd (Waar ie normaa ook zit, en ook geen errors geeft) in 2 erboven, en 1 daarboven.
Nix lijkt te helpen.
Als ik een oude ghost van me pc erover heen zet, en laat de kaart in onderste pci slot zitten, doet hij het wel
Alleen zijn er wat dingen mis met die ghost, zodat ik die dus eigenlijk niet kan gebruiken.
Ik heb xp ondertussen al 2x geinstalleerd, zelfde effect
Omdat xp toch niet helemaal super liep op dat moment, ff xp opnieuw geinstaleerd, installatie klaar, installeer mijn tv kaart, de software, en start een keer opnieuw op.Critical error in Grap Configuration! Please restart Aapplication.
Weer krijg ik die melding
Heb TV kaart al in me onderste geprobeerd (Waar ie normaa ook zit, en ook geen errors geeft) in 2 erboven, en 1 daarboven.
Nix lijkt te helpen.
Als ik een oude ghost van me pc erover heen zet, en laat de kaart in onderste pci slot zitten, doet hij het wel
Alleen zijn er wat dingen mis met die ghost, zodat ik die dus eigenlijk niet kan gebruiken.
Ik heb xp ondertussen al 2x geinstalleerd, zelfde effect
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen