Toon posts:

prince of percia 3d onder winxp wil niet..?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heyz! ik heb een vraagje als ik prince of percia wil spelen onder winxp geeft hij steeds een foutmelding van ecplorer.exe etc je kent het wel de bekende kernel fout heeft iemand misschien enig idee waar ik zo een XP patch kan halen? (update dus)

tussen haakjes ik heb gewoon de LEGALE prince of percia 3d

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Vaag bij mij werkt ie gewoon goed. Heb je de compatability mode al geprobeerd? En patch op site van Prince of Persia lijkt me - zal ff kijken voor je.

Edit: Hmmm site is in geen tijden geup-date, staat nog steeds dat de demo 27 Augustus komt |:(

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 17:29 schreef The Will het volgende:
Vaag bij mij werkt ie gewoon goed. Heb je de compatability mode al geprobeerd? En patch op site van Prince of Persia lijkt me - zal ff kijken voor je.

Edit: Hmmm site is in geen tijden geup-date, staat nog steeds dat de demo 27 Augustus komt |:(
waar kan ik die mode veranderen?

• The Will
Rechter muisknop op je shortcut/executable => Properties => Compatability => rest spreekt voor zich lijkt me ;)

There is no magic.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 08 februari 2002 17:35 schreef The Will het volgende:
Rechter muisknop op je shortcut/executable => Properties => Compatability => rest spreekt voor zich lijkt me ;)
Ik heb nog nooit megemaakt dat die Compatability echt werkt.
Ook nog nooit gelezen dat ie bij iemand heeft gewerkt.

Het lukt hooguit soms als een programma bij voorbaat al stopt omdat hij ziet dat het niet win9x is, dan kan je met die compatability mode gewoon verder gaan. Maar verder.. nee. :(

🌞🍃

• The Will
Ow ik dus echt zeker wel, bij NFS Porsche 2000 bv, daar bleef hij altijd hangen bij het loading scherm. Toen ik de compatability mode had ingesteld deed ie het gewoon goed.

There is no magic.

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 19:45 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit megemaakt dat die Compatability echt werkt.
Ook nog nooit gelezen dat ie bij iemand heeft gewerkt.

Het lukt hooguit soms als een programma bij voorbaat al stopt omdat hij ziet dat het niet win9x is, dan kan je met die compatability mode gewoon verder gaan. Maar verder.. nee. :(
hier heeft het ook nog nooit gewerkt.
Patches heb ik voor POP3d nergens gevonden, maar hier werkt het onder XP prof ENG heel goed.
Pagina: 1