Toon posts:

Mail to everyone or Domain Users in Exchange 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De bedoeling is om naar iedereen een mail te sturen vanuit outlook2002. Als ik naar domain users mail, komt de mail alleen in de administrator mailbox. Als ik een nieuwe groep maak en daar iedereen lid van maak gaat het wel goed, maar dan moet ik nieuw gebruikers altijd handmatig toevoegen aan deze groep.
Heeft iemand een goede tip??

• Mavrick_rulez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2006
Je kan een dummie account maken met instellingen die standaard zijn.
Als een nieuwe user gemaakt moet worden druk je F8 (duplicate account) en vul de gewone dingne in. De standaard instelligen zoals distributie lijst, enz.
Is dit een oplossing???

• JaNuZz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 17:18
Je kunt toch gewoon in Outlook alle users selecteren van je outlook (interne) adreslijst of begrijp ik het niet helemaal goed?, tis 2 muisclickjes meer mischien....

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move > [forum=19]

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Toevoegen uit de lijst wil niet, want je kunt niet meer dan een stuk of 100 adressen in een keer selecteren in outlook (we hebben er meer dan 1000). Dummie account zou kunnen, maar we gebruiken een script om de users te maken. Dit zouden we ook kunnen aanpassen, maar eigenlijk willen we niet alle gebruikers in een extra groep, maar dus met huidige groepen werken; domainusers of everyone ofzo......

• Harrie666
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 00:31
Is het niet zo dat Domain Users een security group is en jij een Distribution group aanmaakt ???

zomeer een wild idee hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, een security groep kan ook als distrubutie groep fungeren, maar niet andersom. Daarnaast heb ik gewoon een e-mailadres gemaakt voor die groep...
Pagina: 1