Toon posts:

Inbreuk op privacy door surfbars

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Krijg nou wat? Die surfbars vragen gewoon cookies op uit je PC. Ik heb toevallig atguard draaien en af en toe komt er een schempje naar voor waarop staat dat de betreffende site mijn cookie mag lezen. Rot op, dat wil ik helemaal niet. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt hier een beetje schijtziek van. Ik heb een uur geleden de nieuwste versie van winsock2 geinstalleerd op mijn PC omdat ik anders een surfbar niet kon installeren. Ik krijg nu om de 20 seconden de vraag of ik erin toestem dat er een cookie die op mijn pc staat wordt uitgelezen. Hoe krijg ik dit in %$%^%^ naam uit? En zeg niet: 'de surfbar uitzetten', want op mijn andere pc draait ie zonder problemen.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Hmmm bij mij kon je met AtGuard bij cookie sjit altijd klikken op iets van: accept, decline, always accept en always decline. 'Always decline' should do the trick?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Het zit hem niet in Atguard. Deze accepteert alle cookies. Dus het zit hem in die klote winsock2. Ik kan niet vinden waar ik het uit moet zetten. In de internet-opties kan ik ook niks vinden.