Sygate engine fails to start

Pagina: 1
Acties:

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 19:55
Ik heb hier een netwerkje met 2 pc's die via Sygate internet sharen.. Beide OS'en is Windows 98.. Tot vanmiddag werkte het prima, alleen wanneer ik nu Sygate wil runnen geeft ie de melding "Sygate engine fails to start"??
Ik heb even gezocht en het schijnt inderdaad een bekende bug te zijn, alleen die zou sinds 4.0 al gefixed moeten zijn.. Hier draait 4.2.. Heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen??

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:09

Blauw

De Schreeuw

Gewoon opnieuw installeren misschien?

Verwijderd

Sygate zuigt.. mijn PC word er verschrikkelijk buggy van... Maar ja... als het bij jou goed werkt.... :Y) :Y)

• vleppyniles
  • Laatst online: 11-05 15:02
Op woensdag 13 februari 2002 19:14 schreef Cybertje het volgende:
Sygate zuigt.. mijn PC word er verschrikkelijk buggy van... Maar ja... als het bij jou goed werkt.... :Y) :Y)
Inderdaad Sygate zuigt big-time. Die engine start bij mij wel alleen initialiseert zichzelf niet. Jaja, lekker vaag allemaal maar ik moet dus eerst iets totaal nutteloos configureren in sygate-advanced-configuration, meteen daarna moet ik die instellingen weer in normale toestand terug brengen en dan op apply drukken. Dan start Sygate opnieuw op en start die engine wel goed door.

Met andere woorden gebruik geen sygate maar winproxy ofzo. Net zo makkelijk en veel stabieler.
Of bouw een router, een Freesco router, net als ik >:)!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Syagte ZUIGT!
WEg met die troep! Heb er ook maanden lang mee gesukkelt :r

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 19:55
oh liep dit topic nog :)

Had ff sygate opnieuw gedownload en geinstalleerd en het werkte weer goed... nahja zal wel... twerkt iig..

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op woensdag 13 februari 2002 19:31 schreef devv05 het volgende:
oh liep dit topic nog :)

Had ff sygate opnieuw gedownload en geinstalleerd en het werkte weer goed... nahja zal wel... twerkt iig..
Sygate sux bigtime!! ;)

hoihoi! :D

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Pagina: 1