Toon posts:

diablo in win2000/xp?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is diablo II LOD te spelen vanuit windows 2000 workstation? of windows XP? ik wil namelijk overstappen van 98 naar wat nieuws ivm een netwerk

groetjes michel

Verwijderd

draait als een trein bij mij

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-11 11:33
Ja dat kan, iig in Windows XP mbv de Compatability mode, en in Win 2k heb ik um ook draaiende gehad. Dus dat kan gewoon.

Verder niet onder elke post "groetjes michel" of woorden van gelijke strekking zetten.:
Uit de Algemene FAQ - Basic Forum Survival Guide

Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
ja en welk os draai jij dan? 2000 of xp?

Verwijderd

Zeg miessie 1 keer een topic openen hierover is genoeg :P

In XP werkt het perfekt.

Verwijderd

Topicstarter
compatability mode? hoe kom ik daarin? heb met beide os nog nooit wat gedaan..maar t word r tijd voor

Verwijderd

Topicstarter
ja weet ik ook wel maar was niet helemaal goed

• The Will
Kan alleen in Windows XP - rechter muisknop op snelkoppeling/executable, en dan naar Properties => Compatability => Enable Compatability en dan ff zeggen welk OS.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
ah dus dat hoef je maar 1 x te doen?

• The Will
Ja.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
als ik zo es door de forums heen blader dan zijn de meningen erg verdeeld wat betreft het spelen van spelletjes de een zegt xp de ander 2000. ik geloof dat ik maar voor xp ga...die is mooier :) alleen hopen dat ik dan mijn diablo loader nog aan de praat krijg anders moet ik steeds de cd erin doen :)

• The Will
Je neemt toch geen OS omdat ie mooier is :X

Je neemt een OS voor de stabiliteit en compatibiliteit. En wat dat betreft zou ik idd Win XP nemen vanwege de compatability modes, ik ben nog niet een spel tegengekomen wat het niet doet onder XP. Behalve dan de echt oude DOS games.

There is no magic.

Verwijderd

XP is een vervolg op W2K.
Per definitie dient een opvolger stabieler en beter te zijn... Is ie ook ;)

Win XP heeft het voordeel dat daar ook de eigenschappen van de 98/ME kant inzit.

MAAR dit is spielerij en geen WOS :P dus als je weet wat je wilt weten gaat ie dicht :P

Verwijderd

bij mij werkt anders THPS2 niet onder XP.,
als ik compatibility aanzet ook niet.

voor de rest nergens problemen mee

• The Will
Remember Windows ME, god wat was die veel stabieler dan 98.... NOT. Dat was echt het ergste OS wat Microsoft heeft uitgebracht IMHO :(

Enfermidade, daar is een fix voor, bij mij werkt ie gewoon zonder enige compatability modes, maar ja. Denk dat dat toch aan je eigen config ligt.

There is no magic.

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 16:41 schreef The Will het volgende:
Remember Windows ME, god wat was die veel stabieler dan 98.... NOT. Dat was echt het ergste OS wat Microsoft heeft uitgebracht IMHO :(

Enfermidade, daar is een fix voor, bij mij werkt ie gewoon zonder enige compatability modes, maar ja. Denk dat dat toch aan je eigen config ligt.
bedoel jij een fix in de vorm van een patch??

anders zal ik es ff gaan zoeken :)
Pagina: 1