Upload probleem bij @home

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:58

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik krijg steeds meer problemen bij castel@home met mijn upload... Het is vrij normaal als je upload met 16 KB per seconde dat dan je download ook terug valt.. Alleen die zakt steeds verder.. Een maand geleden was het nog als ik upload met 12 KB per seconde dat mijn download weg is... 2 weken geleden met 9 KB upload dat ik totaal geen download meer heb en de laatste paar dagen met 6 KB seconde upload ook nauwelijks geen upload meer... Ik stop de upload en het downen schiet weer naar 200 KB... Start de upload boem 10 KB download... Ik het hierover al bij de TD van @home gebelt en ze zouden contact met mij opnemen.

Wat moet ik nu doen.. @home neemt geen contact op en als ik upload duurt het 2 minuten om t.net in te laden

AKA Rinkel weblog

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Als om een of andere reden die download veel verkeer vereist. (Bijvoorbeeld vanwege een progje als CuteMX of downloadaccelerator) dan kan je upload van 16kb/s wat minder worden. Als je dan ook nog iets gaat uploaden dan kan die download helemaal niet meer communiceren, en knalt ie dus terug naar lage datarates als 10 kb/s.

Bottomline: Kijk dus even of je veel progs hebt runnen die ev. de uploadstream relatief veel gebruiken.