Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nope
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Das gewoon gratis
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Je telecombedrijf moet het overigens wel willen ondersteunen.
Bij dutchtone werkte het altijd bij mij maar met KPN wil dat niet meer.
Bij dutchtone werkte het altijd bij mij maar met KPN wil dat niet meer.
het is free als je provider het tenminste ondersteund. Voor zover ik weet ondersteund bijvoorbeeld KPN het niet.
Misschien inmiddels wel maar in het verleden ondersteunde zij het niet terwijl Libtel het altijd volgens mij al ondersteund.
Misschien inmiddels wel maar in het verleden ondersteunde zij het niet terwijl Libtel het altijd volgens mij al ondersteund.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Bij Vodafone werkt het ja, ik kreeg net een rapport binnen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Bij Dutchtone is het naar mijn weten gratis ja.
Ik heb het anderhalf jaar lang gebruikt.
En KPN ondersteund het nog steeds niet overigens.
Ik heb het anderhalf jaar lang gebruikt.
En KPN ondersteund het nog steeds niet overigens.
Verwijderd
Is idd gratiz, en als je degene die je smst op jou kosten terug wilt laten smsen moet je "antwoord via zelfde centrale" aanzetten. Maak er zelf nooit gebruik van uiteraard en tis een netwerkdienst
Huh??Op vrijdag 08 februari 2002 17:13 schreef noki_JA het volgende:
Is idd gratiz, en als je degene die je smst op jou kosten terug wilt laten smsen moet je "antwoord via zelfde centrale" aanzetten. Maak er zelf nooit gebruik van uiteraard en tis een netwerkdienst
Die staat bij mij standaard al maanden op aan.
Betekend dat dat ik nu al maanden die smsjes voor andere luitjes betaal?
Als je bij KPN een abonnement hebt dan kan je wel afleverrapporten ontvangen, maar niet met de standaard functie in je telefoon.Op vrijdag 08 februari 2002 15:10 schreef intert0y het volgende:
het is free als je provider het tenminste ondersteund. Voor zover ik weet ondersteund bijvoorbeeld KPN het niet.
Je moet dan *NM#[spatie] voor het bericht toetsen en dan moet het werken.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Pagina: 1