Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
LOL ik heb 10 flamebaits in 5 minuten? Bestaat er ook zoiets als negatieve karma acceleration
?
Du Redest jah fast so gut Deutsch als ich. Aber die Punkte sind verteilt worden.Op vrijdag 08 februari 2002 15:03 schreef RM-rf het volgende:
meinem befreundete Moderatoren
weil der Deutsche regierung am diesem Moment zweifelt oder das contract mit Microsoft erlänfert werden muß, und es deshalb streit gibt zwißchen anänger vom beidem seiten, ist es vielleicht ein guten Idee dieser Draht gut zu beachten.
ich hab schön vielen unrechte Flamebaits/troll-moderationen detectiert
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Des gebraucher SJORS, der isst auch nicht ein intelligentes Person 
Dumm, wo hat er dass den geholt :?, was ein ....

Dumm, wo hat er dass den geholt :?, was ein ....

Ik ben dus sjors, en ach sommige mensen zijn te dom om in te zien wanneer iets een grap is (zoals de eerste) of dat ik iets serieus meen. Tjah, jij vind mij dom, zwaar boeiend zou ik zeggen.Op vrijdag 08 februari 2002 15:22 schreef Robin Vreuls het volgende:
Des gebraucher SJORS, der isst auch nicht ein intelligentes Person
Dumm, wo hat er dass den geholt :?, was ein ....![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 1e ook als flame zou beoordelen, de 2e een onwaarheid heeft, en een aantal zaken vertelt die niet echt waar zijn. De 3e vind ik wel bijdehand (cynisme kan ik op z'n tijd nog wel waarderenOp vrijdag 08 februari 2002 15:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben dus sjors, en ach sommige mensen zijn te dom om in te zien wanneer iets een grap is (zoals de eerste) of dat ik iets serieus meen. Tjah, jij vind mij dom, zwaar boeiend zou ik zeggen.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dan zijn wij het met elkaar eensOp vrijdag 08 februari 2002 15:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben dus sjors, en ach sommige mensen zijn te dom om in te zien wanneer iets een grap is (zoals de eerste) of dat ik iets serieus meen. Tjah, jij vind mij dom, zwaar boeiend zou ik zeggen.
Dit behoeft dus geen verdere discussie
Wat mij betreft mag er rustig nog wat verder over gediscussieerd worden. 2 tegen 1 betekent namelijk nog niet dat die 2 gelijk hebben. Ben wel nieuwsgierig wat raptorix erover te zeggen heeft.Op vrijdag 08 februari 2002 15:49 schreef Robin Vreuls het volgende:
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dat ik flame betekent nog niet dat ik dom ben, keer op keer weer die aandacht voor linux, als mensen nou eens gaan begrijpen dat ze op de desktop absoluut niks voorstellen dan zou dat hoop zinloze discussies schelen.Op vrijdag 08 februari 2002 15:49 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Dan zijn wij het met elkaar eens
Daarnaast zijn er bepaalde lui die elke keer weer met zelfde onjuiste stokpaardjes aankomen die kant nog wal raken (linux is gratis

Daarnaast is er altijd zelfde clubje wat altijd eerst de kritische mensen naar beneden mod om dan hun eigen preekje te doen van hun linux evangelie.
Waar is de bron waar je dat vandaan haalt en als dit als grap bedoelt is, waar is dan een smilie om te laten zien dat je dat als grap bedoelt is0.5% van de mensen surft met linux, 5000 erbij en je hebt al bijna een verdubbeling schat ik
-1 troll van mij.
Dit zou een informatieve/interessante reactie zijn geweest mits er een bronvermelding zou staan naar waar je dit vandaan haalt.Staroffice draait ook op windows dus waarom dan op linux overschakelen? Daarnaast kan je ernstige twijfels hebben bij de verdere ontwikkeling van linux, linus begint een beetje door te draaien, andere belangrijke ontwikkelaars zien hem al niet meer als de guru, kortom haat en nijd, kan je als serieuse instantie niet echt gebruiken. Ga in zee met een partij die degelijke support verleent en continuiteit garandeert.
-1 overgewaardeerd van mij.
Zie nu pas in waarop jij doelt met jou reactie en heb er te vlug eroverheen gelezenGras ook niet, maar eet jij het?

-Als jij een mop vertelt ga je dan op eind van mop vertellen dat het een mop was? Nee dus. Dat je met 5000 man de boel niet verdubbelt lijkt me duidelijkOp vrijdag 08 februari 2002 16:03 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Waar is de bron waar je dat vandaan haalt en als dit als grap bedoelt is, waar is dan een smilie om te laten zien dat je dat als grap bedoelt is
-1 troll van mij.
[..]
Dit zou een informatieve/interessante reactie zijn geweest mits er een bronvermelding zou staan naar waar je dit vandaan haalt.
-1 overgewaardeerd van mij.
[..]
Zie nu pas in waarop jij doelt met jou reactie en heb er te vlug eroverheen gelezenwaarvoor mijn excuses
De 2e, bron webwereld:
http://www.webwereld.nl/nieuws/10033.phtmlEen belangrijke Linux-evangelist, Rob Landley, gooide begin deze week de knuppel in het hoenderhok. Op een mailinglist voor Linux-ontwikkelaars deed de programmeur het voorstel voor een zogeheten Penguin Patch Lieutenant, iemand die fulltime belast is met het integreren van nieuwe code in het Linux besturingssysteem.
Volgens Landley kan opper-pinguin Linus Torvalds het allemaal namelijk niet meer bijbenen. Bovendien zouden zijn capaciteiten als manager schromelijk tekort schieten. Er zou langzamerhand zo veel code worden aangedragen door de diverse ontwikkelaars, dat Torvalds geen tijd heeft deze te integreren. Vandaar het pleidooi voor een patch pinguin. De huidige ontwikkelingskernel van Linux - versie 2.5 - wordt volgens kenners geplaagd door een groot aantal kleine problemen waarvoor oplossingen moeten worden gevonden.
Nu is het proces van het integreren van de patches volgens Landley nog net beheersbaar. Als de stress echter blijft groeien, gaat er iets rampzaligs met Linux gebeuren, zo tekent CNet uit de mond van Landley op.
De 3e, tjah kan gebeuren no problem.
BIERBOMMETJES
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Op vrijdag 08 februari 2002 16:16 schreef donald_dick het volgende:
BIERBOMMETJES
Raptorix: Zet dan bij deze reactie die urrel neer wat je in je post boven me geeft.
Verwijderd
UhuhOp vrijdag 08 februari 2002 16:16 schreef donald_dick het volgende:
BIERBOMMETJES
[detail]
het is gecorrigeerd in je sig
[/detail]
Verwijderd
Gepost door ronny Vrijdag 8 Februari 2002 - 15:05 Score: -1 (Inzichtvol)
prachtig... beetje buggy dat -1 inzichtvol, maar het past op zich wel heel goed bij deze posting, een ehmmz.. inzichtvolle flame
prachtig... beetje buggy dat -1 inzichtvol, maar het past op zich wel heel goed bij deze posting, een ehmmz.. inzichtvolle flame
Verwijderd
jaja. Hoeveel waren daarvan pro microsoft geflame?Op vrijdag 08 februari 2002 15:05 schreef raptorix het volgende:
LOL ik heb 10 flamebaits in 5 minuten
Wrschlijk nul
Verwijderd
AhaOp vrijdag 08 februari 2002 15:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goh, weet ik dat ook weer. Affijn /me is Flipz, je intelligentere tegenpool
AangenaamOp vrijdag 08 februari 2002 17:53 schreef Zemanova het volgende:
[..]
Aha
Goh, weet ik dat ook weer. Affijn * raptorix is Flipz, je intelligentere tegenpool![]()
Dit heeft de nodige modpunts gekost.
Op naar de volgende Microsoft / Linux / Macos / OS/2 (*)troll/flame war
(
doorhalen wat niet van toepassing is
En ik weet dat ik de nodige OS-en vergeten ben.
Op naar de volgende Microsoft / Linux / Macos / OS/2 (*)troll/flame war
(
En ik weet dat ik de nodige OS-en vergeten ben.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Klinkt op zich wel grappig, maar waarschijnlijk reageren jullie voornamelijk in dezelfde draadjes.....Op vrijdag 08 februari 2002 18:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Aangenaamals we nou mekaar continue +1 blijven geven kunnen we die grijze muizen die maar geen keuze kunnen maken tussen een echt OS (LINUX respectievelijk Windows) een lesje leren
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
+2 InzichtvolOp zaterdag 09 februari 2002 11:07 schreef Renegade het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel grappig, maar waarschijnlijk reageren jullie voornamelijk in dezelfde draadjes.....
Pagina: 1