back-up mogelijkheden netware 6

Pagina: 1
Acties:

• Romio
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
Is er ook een gratis tooltje om de complete nds te kunnen back-uppen naar de harde schijf.
Wij willen dit doen met netware 6 en nds versie 8.0.1? (de laatste versie in iedergeval)

Is er ook een manier om binnen een aantal minuten een lijst te krijgen met alle path verwijzingen van applicaties in de nds. Ik heb dit al probeerd via odbc drivers voor netware en dan via acces een koppeling maken, maar daar krijg ik een foutmelding van. :(

Mijn speelgoed

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op vrijdag 08 februari 2002 15:02 schreef romio het volgende:
Is er ook een gratis tooltje om de complete nds te kunnen back-uppen naar de harde schijf.
Dat kan gewoon met DSREPAIR meen ik.
Wij willen dit doen met netware 6 en nds versie 8.0.1? (de laatste versie in iedergeval)
(8.6.1 dus :))
Is er ook een manier om binnen een aantal minuten een lijst te krijgen met alle path verwijzingen van applicaties in de nds. Ik heb dit al probeerd via odbc drivers voor netware en dan via acces een koppeling maken, maar daar krijg ik een foutmelding van. :(
Kijk eens naar NLIST. Misschien dat je daar wat mee kunt.

En anders moet het wel kunnen met LDAP tooltjes. :)

• Romio
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
Op vrijdag 08 februari 2002 17:35 schreef Onno het volgende:

[..]

Dat kan gewoon met DSREPAIR meen ik.
[..]
Kan je hem dan ook weer terug zetten met dsrepair?? Zo,ja hoe moet dat dan?

Mijn speelgoed

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 16:22

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik gebruik altijd de volgende zwaar brute niet nette methode:

LOAD NWCONFIG -> Directory Options -> Directory Backup and Restore -> Save local NDS information before hardware upgrade

Let op deze moet je alleen in nood gebruiken.
Ik gebruik 'm vaak als ik zwar ga lopen rommelen, heb ik de NDS op de C: staan.
Je NDS word nl. verwijderd!!!!
Echter als je direct daarna 'restore NDS after hardare upgrade' doet, is alles weer OK en heb je een backup.

Tijd voor een nieuwe sig..