Hij is supergoed, makkelijk etc. maar of ze betrouwbaar zijn is afwachten. Je hebt geen last van de banner (verdwijnt onder ongeveer alle andere) dus je kunt het makkelijk proberen.
ref: http://www.bearcatonline.com/?ref:elessar
ref: http://www.bearcatonline.com/?ref:elessar
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
ach .. ik probeer hem gewoon uit..
heeft het tot nu toe nog altijd fgedaan .. en je kunt hem net als surf2web (zie kijn nieuwe topic) achter cashfiesta verbergen..
volg wel ff de bestaande ketting als je je aanmeld.. lijkt me wel zo eerlijk
heeft het tot nu toe nog altijd fgedaan .. en je kunt hem net als surf2web (zie kijn nieuwe topic) achter cashfiesta verbergen..
volg wel ff de bestaande ketting als je je aanmeld.. lijkt me wel zo eerlijk
yes er was ook een ketting voor bearcatonline. Zoek maar effe en ga daar dan maar verder!
ik had me andes aangemeld niet via die ketting maar via mijn eiegn topic waarin ik vroeg welke de beste waren en zo (geldbanners)ene hunter legte me alles uit en ik heb me dus via hem aangemeld, (is ook wel eerlijk toch) ik wist toen niet van die ketting af maar ik zal voortaan aan die ketting denken (ben ook best nieuw hier hoor vandaar dat ik niet van die ketting af wist)
sorry
sorry
Ow dat is toch ook goed joh. Wie was de gelukkige?
heb ik nog ff een vraag:
wat moet je doen om geld te verdienen?
Dus wanneer is ie actief?
Of hoef je alleen maar online te zijn? en niet je muis te bewegen ofzo?
wat moet je doen om geld te verdienen?
Dus wanneer is ie actief?
Of hoef je alleen maar online te zijn? en niet je muis te bewegen ofzo?
ja dat is niet helemaal duidelijk, maar volgens mij moet je gewoon online zijn. Er staat wel dat je punten spaart, en dat je extra punten krijgt als je op banners klikt. Dus ik denk dat het zo zit: als je niets doet verdien je relatief weinig maar heb je ook geen last, als je actief op de banners klikt verdien je heel aardig, maar je moet er dus wel wat voor doen.
Verwijderd
Eind Juli zijn de stats er geloof ik dus dan kun je precies zien wat je moet doen. Het is wel een leuk ding want je schuift hem gewoon uit je beeld en je hebt er verder geen omkijken meer naar.
Verwijderd
't enige wat een beetje irri is is dattie in de taakbalk staat ipv in de systray....
De stats komen 31 july 'vrij' zeg maar, en als het goedis krijg je om in een uur 6x op een banner te klikken 1$ (50ct voor een uur, plus 60 punten)
De stats komen 31 july 'vrij' zeg maar, en als het goedis krijg je om in een uur 6x op een banner te klikken 1$ (50ct voor een uur, plus 60 punten)
Pagina: 1