Toon posts:

[WinXP]E-mail probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een klein probleempje.
Ik heb een internet verbinding via @home en een PC met 2 netwerkkaarten 1 voor internet (10Mb) en 1 voor het netwerk (100Mb).

Nu kan ik geen mail meer krijgen (ik gebruik outlook express) ik krijg constant een error code die zegt dat netwerk niet goed is of dat server er uit ligt.
Maar als ik mijn client computer rechtstreeks op i-net aansluit dan werkt het wel, en krijg ik gewoon mijn mail binnen( deze pc heeft win2k).

De winXP firewall is uit en ik heb tegen outlook gezegd dat hij de connection prefs van IE moet gebruiken terwijl ik met IE gewoon kan internetten zonder prolemen.
Dit zelfde geld ook voor het antivirus en gamespy die kan ook geen connectie kunnen vinden met internet en ook de connect prefs van IE gebruiken.

Ik heb al een keer de netwerkverbindingen verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dit helpt ook niet. :?

Ik snap er dus niets meer van, kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Schijnt toch moeilijker te zijn als ik had verwacht!. :7

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:53

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik heb sinds 1 weekje hetzelfde probleem. Webmail en alles werkt. Ik heb geprobeerd mijn accounts weg te donderen en opnieuw aan te maken, helpt niet.

Ik kreeg van Xs4all de tip om de complete OE opnieuw te installeren, dus zodra ik tijd heb.......

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.

Verwijderd

Topicstarter
Oh wat is OE? Ik heb geen xs4all.
In iedergeval suc6. Hoop dat het lukt.
Mijn accounts heb ik ook al een keer gedelete en opnieuw aangemaakt, helaas geen succes. En de webmail zoals Twigger werkt wel.

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

OE = Outlook Express.

Ik ga het zo proberen, will let you know

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.

Verwijderd

verander de POP3 en smtp van mail naar mail.home.nl

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

<PIEP>

bij mij was het dus NAV die even een bitje scheef had. Mailprotectie uit en weer inschakelen en werken weer....

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik ben maar bezig met her installeren van het systeem, het moest toch gebeuren.
In iedergeval bedankt voor de reacties.
Pagina: 1