systeem: AMD Athlon XP 1700 (1,47ghz) Win XP of Win 2000 (ligt aan mijn mood) maxtor 7200 30gb en 40 gb, 8KTA3+pro moederbord, raid 0, DVD-dinges, hp 8210 writer, 640mb intern en nog heeeeeeeeeeeel veel wensen
Haal eens alle onnodige kaarten er uit
... Kijk of je bios goed zit
.
BIOS flashen met de nieuwste versie lijkt me geen kwaad kunnen...
Ik heb zelf geen epoxOp vrijdag 08 februari 2002 14:43 schreef havana het volgende:
BIOS flashen met de nieuwste versie lijkt me geen kwaad kunnen...
Verwijderd
gewoon die bios update, niks aan de hand, is pas nog(dit jaar) een nieuwe biosversie uitgekopen op www.epox.com
Suc6
Suc6
Op vrijdag 08 februari 2002 14:42 schreef Termin8or het volgende:
Kijk of je bios goed zit.
systeem: AMD Athlon XP 1700 (1,47ghz) Win XP of Win 2000 (ligt aan mijn mood) maxtor 7200 30gb en 40 gb, 8KTA3+pro moederbord, raid 0, DVD-dinges, hp 8210 writer, 640mb intern en nog heeeeeeeeeeeel veel wensen
Verwijderd
Zucht.
FF=okaay
Eerst gat je PC aan, DAN zie je de FF waar je je zorgen om maakt... daarna krrrkrrrkkrrrr fruitautomaat, en hij eindigt weer op FF = alles okay... Dus no worries mate!
FF=okaay
Eerst gat je PC aan, DAN zie je de FF waar je je zorgen om maakt... daarna krrrkrrrkkrrrr fruitautomaat, en hij eindigt weer op FF = alles okay... Dus no worries mate!
Ik heb ook een Epox 8kta3+ (geen pro) en die geeft ook de melding FF. Volgens mij functioneert ie dan gewoon goed. Bij mij in ieder geval wel
Hop doet leven...
FF = goed, hebbie ook geen raar spekergeluidje aant begin (kheb nameljik precies dezelfde)
Ja had ik aan het begin ook, maar nu niet meer. Geloof dat het komt omdat ik in de bios mijn Soudblaster aangezet heb. Geluid gaat nu via mijn geluidskaartOp vrijdag 08 februari 2002 14:59 schreef Tutti-frutti het volgende:
FF = goed, hebbie ook geen raar spekergeluidje aant begin (kheb nameljik precies dezelfde)
hoe bedoel je ? Je hebt op de 8kta3 onboard, dan moet soundblaster ook al op enabled staan, anders hebbie zo'n piepie ergens tijdens het opstarten. Als hij enabled is, dan staat er "blablabla...... have a good day"
Pagina: 1