Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Verwijderd
Nergens om maar dit is gewoon spam, je vertelt niet eens wat het programma is, wat je er voor moet doen, en wat het verdient.
Verwijderd
Net of iemand dat leest!!!! Iedereen schrijft zich toch blind in op al die surfbars. Ik heb als een hele lijst refs, maar er zijn er nog maar weinig die ook daadwerkelijk gesurfd hebben.
Als het goed is staat er een beschrijving in de ketting op bannerstaren. Ik postte het hier vooral om een dubbele ketting te voorkomen.
Verwijderd
Mwjah owkay maar 95% van de bezoekers van GOT komt niet op het bannerstaren forum dus veel mensen zullen het niet weten. Een korte uitleg van het programma kan dus geen kwaad anders is het wel erg spammerig.
Ja je hebt wel gelijk. maar ik moet toch ook mensen naar het bannerstaren forum zien te krijgen! Althans het was ooit de bedoeling dat de mensen die zich zo ergerden aan alle paidforsurf posts dan weer alle ruimte hier zouden hebben.
Verwijderd
Dan is het weer spam voor jouw forum 
Ik snap je beweeg reden maar een klein stukje info (bedrag per uur, aantal referral lagen en grote banner of id) is genoeg. Schrijven nog veel meer mensen zich in ook want nu zijn er alleen mensen als lightning die zich voor alles inschrijven en het toch niet gebruiken. Daar heb je niks aan.
Ik snap je beweeg reden maar een klein stukje info (bedrag per uur, aantal referral lagen en grote banner of id) is genoeg. Schrijven nog veel meer mensen zich in ook want nu zijn er alleen mensen als lightning die zich voor alles inschrijven en het toch niet gebruiken. Daar heb je niks aan.
Verwijderd
Ik ben het met Elessar eens, maargoed, je kunt het krijgen zoals je het hebben wilt:
- vrij verplaatsbare kleine balk
- betalen $0.60 per 1000 ads.
- Maximaal 15000 advertenties per maand.
Het is niet veel, maar toch wel leuk om ergens onder of overheen te zetten.
Aanmelden via het Bannerstaren-forum a.u.b. http://www.delphi.com/bannerstaren
- vrij verplaatsbare kleine balk
- betalen $0.60 per 1000 ads.
- Maximaal 15000 advertenties per maand.
Het is niet veel, maar toch wel leuk om ergens onder of overheen te zetten.
Aanmelden via het Bannerstaren-forum a.u.b. http://www.delphi.com/bannerstaren
Sorry kwam gisteravond het forum niet meer op (meer mensen last van gehad?)! bedankt henny!
Pagina: 1