Onlangs zijn er met mijn credit card wat verdachte transacties geweest. Zo kreeg ik een afschrijving van $19.95 voor een abonnement op adultcheck.com. Dit is inmiddels teruggestort. Tevens ben ik voor $63 gecrediteerd door Verisign, ook wel bekend als networksolutions. Omdat ik in die tijd mijn eigen site heb verhuisd dacht ik dat ik hiervoor wellicht abusievelijk of ten ten onrechte was belast, maar ook dit bleek fraude: na telefonisch contact bleek dat er met mijn kaart de volgende domeinnaam is geregistreerd:
www.lukasgenko.com
Op whois? via netsol.com zie ik echter dat deze naam nog vrij is. Is er iemand hier die meer kan achterhalen, bijvoorbeeld waar en door wie deze naam is geregistreerd? Er is op 10/1 al voor betaald, dus dan zou ie toch niet nog steeds beschikbaar moeten zijn? Hopelijk kan iemand hier iets vinden ivm met deze vreemde domeinnaam...alvast bedankt
www.lukasgenko.com
Op whois? via netsol.com zie ik echter dat deze naam nog vrij is. Is er iemand hier die meer kan achterhalen, bijvoorbeeld waar en door wie deze naam is geregistreerd? Er is op 10/1 al voor betaald, dus dan zou ie toch niet nog steeds beschikbaar moeten zijn? Hopelijk kan iemand hier iets vinden ivm met deze vreemde domeinnaam...alvast bedankt