Credit card accepteren op website.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35761

Topicstarter
Hoi allemaal,
Ik ben zo wat aan het kijken voor een online web shop-je te bouwen. (8>

Maar nou blijkt het dat uit onderzoek (wat ik zelf heb gehouden) dat er toch een aantal mensen zijn die het op prijs stellen als de mogelijkheid wordt geboden om met een credit card te betalen. :o

Nou is mijn vraag, wat heb ik daar voor nodig?
Het liefste zou ik ZELF alles afhandelen, dus geen externe partij inschakelen. B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
oew... met zo'n smile durf ik nix bij je te kopen met creditcard... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo beter? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Heb zelf ook gedaan, niet veel een KVK inschrijving en klein contractje is genoeg, had het binnen een dag geregelt dat ik alles kon accepteren, alleen Eurocard is wat lastiger, die zeuren soms om bankgaranties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 14:16
Zou eens met Verisign gaan praten, en zorg voor een Secure Web Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Raptorix, Visa is in feite goed genoeg, de meeste mensen hebben toch (ook) beschikking over VISA..

Maargoed, die KVK is geen probleem, maar welk contractje.... en met name: Waar te halen, en wat kost zo'n geintje.

Wat heb ik precies nodig? (uiteraard kassa software)
maar hoe/waar verifieer ik die kaart dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5669

Geloof me, dat wil je niet zelf gaan afhandelen, laat staan ermee beginnen.

Je moet het beveiligd doen dus heb je een certificaat nodig, kost geld. Omdat je dus een beveiligde webshop wilt bouwen zul je alles, en ik bedoel dus ook echt ALLES, wat er ooit is gebeurd of gaat gebeuren documenteren ivm audities (controle of alles wel klopt). Je hebt toestemming nodig om gegevens van mensen op te slaan, ik ben even kwijt hoe dit heet. En ga nog maar ff door. Dit bij elkaar gaat je enorm veel geld, tijd en moeite kosten als particulier dus geloof me haal er een bedrijf bij die dit wel mag.

Hoe weet ik dit, ben systeembeheerder voor http://www.megasign.nl en binnenkort willen wij EU Certified Certificates gaan uitgeven en dan willen wij ook gaan doen wat jij wil, zelf opslaan en beheren van dat soort gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
ik weet dat je alles zelf wil doen, maar onze klanten laten bibit dit afhandelen...

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5669

Op vrijdag 08 februari 2002 14:33 schreef raptorix het volgende:
Heb zelf ook gedaan, niet veel een KVK inschrijving en klein contractje is genoeg, had het binnen een dag geregelt dat ik alles kon accepteren, alleen Eurocard is wat lastiger, die zeuren soms om bankgaranties.
OK, ik ben wat traag met typen vandaag en had deze nog niet gezien bij versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-07-2024

jonggoud.nl

@>--"--,--{

www.paypal.com?

goede nederlandse
www.tripledeal.com

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op vrijdag 08 februari 2002 14:36 schreef underdog78 het volgende:
Raptorix, Visa is in feite goed genoeg, de meeste mensen hebben toch (ook) beschikking over VISA..

Maargoed, die KVK is geen probleem, maar welk contractje.... en met name: Waar te halen, en wat kost zo'n geintje.

Wat heb ik precies nodig? (uiteraard kassa software)
maar hoe/waar verifieer ik die kaart dan?
Visa wordt veel gebruikt maar in nederland wil meer als de helft betalen met Mastercard, wordt geloof ik gelijk met postbank aangeboden. Je weet ook dat je rond de 6 procent transactiekosten betaalt?

Zelf hebben wij ook acceptgiro's laten drukken kost je plusminus 300 euro voor paar duizend kaarten, maar dat is ontzettend snel terugverdient ten opzichte van creditcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Toch zou ik je liever BIBIT adviseren, toen wij begonnen was bibit nog ruk daarom hebben we het niet gedaan, voordeel van BIBIT is dat de naam goed bekent is en het je een hoop zorgen scheelt, daarnaast is het super makkelijk te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mja, als ik dan Verisign, Bibit en Tripple Deal vergelijk,
is Verisign het goedkoopste met zijn maandelijkse tarieven,
Bibit behoorlijk aan de prijs (3x zo duur als b.v. Verisign)

En is Tripple Deal redelijk goedkoop(?), maar daar moet je weer extra dokken aan Interpay.
right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Guess I ran out of luck

Thanx 4 the help/tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:53
Ik heb goede ervaringen met Paypal. Ze kunnen ook zonder voor een nederlandse site zorgen. Geld kun je over laten maken naar je bank-rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21049

Ik werk sinds kort samen met Netgiro. Niet goedkoop maar toppie service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsc
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
Toevallig ben ik er ook al een tijdje mee bezig.

Wij hebben via Thawte een SSL certificaat.
We hebben zelf contact gezocht met Visa en een contract met hun afgesloten (bereid je voor op lang wachten en vaak aan de telefoon hangen). Bij Visa heet dit: Acceptatie via Postorder/telefoon/internet met ssl.
We zijn nog bezig met Mastercard, die doen nogal moeilijk..

We verzamelen zelf alle gegevens en nummer en slaan dit tijdelijk op in MySQL. Er is een webinterface waar alle bestellingen in staan. Een medewerker print de gegevens en credit card gegevens uit. Daarna worden de gevoelige gegevens verwijderd uit mysql.

De nummers en bedragen worden op formulieren van Visa ingevuld en gefaxt. Na authorisatie van de transacties worden de producten verstuurd.

Dit loopt tot nu toe perfect en is goed te betalen.
Een ssl certificaat kost bij Thawte US $100 per jaar.
Visa rekent voor deze service geen maandelijkse kosten, wel 5 % commissie. Al met al stukken goedkoper dus.
Pagina: 1