Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Hmm.. Wazig..
Voor zover ik weet kun je die dingen tot en met 1x branden.. (dus geen minimale snelheid!)
Zijn die cdrw's wel goed geformateerd?
Geef es wat meer info (wat voor brandprogramma bijvoorbeeld).
(Oh, en ik denk dat deze meer in OM hoort!)
Voor zover ik weet kun je die dingen tot en met 1x branden.. (dus geen minimale snelheid!)
Zijn die cdrw's wel goed geformateerd?
Geef es wat meer info (wat voor brandprogramma bijvoorbeeld).
(Oh, en ik denk dat deze meer in OM hoort!)
Het zijn gewoon lege high-speed 4x-10x CDRW's. Ik heb het en met Nero en met Easy CD Creator (
) geprobeerd.
De firmware is al 1.0j, het nieuwste.
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Op een brander die max van 4 heeft, moet je cd-rw's van 1x-4x gebruiken, snellere writer moeten 4x-10x hebben.
Zo simpel is het. Jouw 4x-10x cd-rw's zijn niet geschikt voor de Yamaha. Ik heb de zelfde, hij doet het bij mij ook niet.
Zo simpel is het. Jouw 4x-10x cd-rw's zijn niet geschikt voor de Yamaha. Ik heb de zelfde, hij doet het bij mij ook niet.
Verwijderd
je schrijver ondersteund geen hs-cdrwOp vrijdag 08 februari 2002 15:03 schreef Darkvater het volgende:
Het zijn gewoon lege high-speed 4x-10x CDRW's. Ik heb het en met Nero en met Easy CD Creator () geprobeerd.
omdat je schrijver de cdrw niet herkend word hij op een max 2 speed gebrand
Dank! Klote dat wel!Op vrijdag 08 februari 2002 15:07 schreef Fire69 het volgende:
Op een brander die max van 4 heeft, moet je cd-rw's van 1x-4x gebruiken, snellere writer moeten 4x-10x hebben.
Ik heb de Philips die exact hetzelfde binnenwerk heeft als die Yamaha 4416. Mijn brander werkt alleen nog maar met cd's met een blauwe refelectielaag maar de snelheid is niet van belang. Ik heb nu Maxwell cd's die tot 8x speed kunnen en die werken gewoon op de maximale snelheid van mijn brander, dus 4x speed.
Pagina: 1