[CM] windows etch jpg

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
eerst was er zo'n topic om die window etches te bestellen, ik wilde graag die radioactive in me kast uitzagen, maar om dat te doen moest ik hem eerst overtrekken op mijn kast, maar ik kan geeneen van die formaten openen die op die site stonden (.png, .ai) en die jpg was een poster |:(

kan iemand dat ding ff met een of ander proggie ff omzetten naar jpg voor mij (en als het niet al te veel gevraagd is, alleen de buitenste lijntjes, anders moet ik zo'n heel zwart vlak printen :r

b.v.d.

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Neem je toch een programma als ACDSEE of zo?
http://www.acdsee.com
Kun je heel eenvoudig mee converteren en printen.
Het omzetten naar zwarte vlakken kun je in Paint Shop Pro of zo doen.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

Zelf maken dat logo :

das makkelijk je doet onder autocad om de 60 graden een lijn plaatsen en dan 4 circels in als je ze moet hebben ik heb ze in alle maaten mail me maar dan stuur ik ze wel !

Mail : toxicshit@hotmail.com :D

Verwijderd

Ik heb er nog wel een paar JPG'tjes van liggen, bel me maar!! Of mail :)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Op vrijdag 08 februari 2002 14:45 schreef Toxic049 het volgende:
Zelf maken dat logo :

das makkelijk je doet onder autocad om de 60 graden een lijn plaatsen en dan 4 circels in als je ze moet hebben ik heb ze in alle maaten mail me maar dan stuur ik ze wel !

Mail : toxicshit@hotmail.com :D
ik heb je gemaild maar ik krijg nix terug? :/

Verwijderd

He Cu2Moro mail me nou maar! Tot zaterdag!!

Verwijderd

Als je geen PNG kan openen, heb je dan nog Windows 3.11 op je computer staan ofzo? :?

De EPS moet je in ieder geval kunnen openen onder elk goed systeem, en anders kan je hem naar PDF omzetten op de site van Adobe, als ik me niet vergis. Het is trouwens gewoon PostScript, moet toch een progje voor te vinden zijn.
Pagina: 1