me wordt wel erg vaak op troll gemodereerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10-2022
Ik houd me normaal niet zo met moderaties bezig. Ik post gewoon waar ik vind dat er iets duidelijk gemaakt moet worden en meestal lukt dat dan aardig

De laatste twee dagen valt het mij echter op dat ik consequent als troll wordt gemodereerd (tenzij dit absoluut niet te voorkomen valt).

Drie voorbeelden (mijn enige posts):

In de draad over HyperThreading stond mijn verhaal tijden op troll (ondertussen niet meer) terwijl het overduidelijk geen troll is.

In de draad over de rechtzaak van Sun:

Eerst werd deze post nogal gewaardeerd, later zie ik dat ik wel een keer met troll ben gemodereerd. Overduidelijk is dit geen troll.

In deze reply, maak ik alleen even duidelijk waar het om gaat na een vergissing in een reactie op m'n post hierboven. Dit wordt als troll gemodereerd :?

Denk ik te ingewikkeld, of is hier iemand op een zielige manier bezig om alles waarin mbravenboer in voorkomt op troll te zetten?

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbravenboer
Overigens valt het mij op dat ook mijn grote vriend Otis ook vaak met troll is beoordeeld in het topic over Sun, terwijl hij zich nog aardig inhoud en goed motiveerd.

Ook viel het mij op dat er veel meer problemen met troll-uitdelende bezoekers zijn.

Kan hier uberhaupt iets mee gedaan worden?

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht rustig bij de balie, één van onze medewerkers klantenservice komt er aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbravenboer
TgF: Wacht rustig bij de balie, één van onze medewerkers klantenservice komt er aan ;)
Zeurende klant ;) :

Kijk dan ook gelijk even naar alle andere onterechte trollen in die Sun draad. Deze is bijvoorbeeld ook niet echt een troll (niet dat hij super hoog moet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op vrijdag 08 februari 2002 14:14 schreef mbravenboer het volgende:
Overigens valt het mij op dat ook mijn grote vriend Otis ook vaak met troll is beoordeeld in het topic over Sun, terwijl hij zich nog aardig inhoud en goed motiveerd.

Ook viel het mij op dat er veel meer problemen met troll-uitdelende bezoekers zijn.

Kan hier uberhaupt iets mee gedaan worden?
Het schijnt momenteel weer eens voor te komen (en het is als mijn geheugen me niet in de steek laat) wel eerder voorgekomen dat bepaalde personen (of groepen van personen) consequents bepaalde mensen consequent met een lage score beoordelen. Momenteel valt er denk ik weinig aan te doen, maar waarschijnlijk gaat dat met de komst van de powermod veranderen.

Zoals je zelf ook wel ziet komt je reaktie uiteindelijk (meestal) wel op het goede niveau terecht (zie je 2e voorbeeld). Totdat er echt een goede oplossing is kan ik je eigenlijk alleen maar aanraden om hier je problemen omtrent de moderatie te plaatsen, en een van de (zo niet meerdere) "vaste inwoners" zal er ongetwijfeld eens een kritische blik op werpen. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Deze heb ik een +1 informatief gemodderd waar die imo goed staat :)

Deze reactie van jou werd tegelijk gemoddereerd waardoor ie eigelijk veel eerder op +4 moest uitkomen, daardoor ook de velen "0 infortief/inzochtvol/interessant".

Over het gegeven dat je dus een keer met troll bent beoordeelt is gewoon slecht gelezen reactie van de modder. Of hij moet echt ergens een troll hebben zien staan wat dus niet kan: jij geeft een mening en fundeert deze heel goed :) Waarvoor mijn hulde aan jou :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Het viel me op dat in het java draadje er plots van 1 op andere moment nogal wat trollen bijzaten, die posting van Otis had wel een trollerig eindzinnetje hoewel de post natuurlijk er goed was maar die van MBravenboer snap ik helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbravenboer
Renegade: Het schijnt momenteel weer eens voor te komen (en het is als mijn geheugen me niet in de steek laat) wel eerder voorgekomen dat bepaalde personen (of groepen van personen) consequents bepaalde mensen consequent met een lage score beoordelen. Momenteel valt er denk ik weinig aan te doen, maar waarschijnlijk gaat dat met de komst van de powermod veranderen.
Dat was inderdaad precies het probleem wat ik wilde aankaarten. Ik richtte me in m'n topic nogal op mijn eigen posts. Ik volg dat modding gebeuren niet zo, maar als de powermod dit op gaat lossen vind ik het fantastisch 8-) .
Zoals je zelf ook wel ziet komt je reaktie uiteindelijk (meestal) wel op het goede niveau terecht (zie je 2e voorbeeld).
Idd, dat is dus ook niet echt het probleem. Er zijn wel veel andere gevallen (van andere posters) waarin het niet meteen duidelijk is dat iets absoluut geen troll is. In die gevallen helpt de massa wellicht minder (die in dit specifieke geval dus wel helpt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 08 februari 2002 14:16 schreef TgF het volgende:
Wacht rustig bij de balie, één van onze medewerkers klantenservice komt er aan ;)
offtopic:
1 maar :? :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 14:45 schreef Renegade het volgende:

[..]

offtopic:
1 maar :? :P
offtopic:
Wil je er meer dan? Ik kan er nog wel een paar langs sturen :)

zeker vrijdagmiddag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 08 februari 2002 14:57 schreef TgF het volgende:
zeker vrijdagmiddag?
Ach, om 16:00 rij ik richting huis, en heb je toch zeker de eerstkomende 4 uur geen last meer van me (en dat is ervan uitgaande dat ik me niet verrij, zoals de vorige keer |:()

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1