Toon posts:

UPC verlaagd bandbreedte a2000-ers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het viel mij op: mijn internet is echt supersloom al een lange tijd, en nou hoorde ik van een vriend dat UPC de bandbreedte van de voormalig a2000-gebruikers heeft verlaagd omdat wij meer hadden dan alle andere huidige upc-ers.

Is dit waar? (mag dit i.v.m. contract)
Please help!
Thanks.

Verwijderd

Ik zit op het oude gelrevision netwerk (wat nu toehoord aan UPC) en je kan daar via stats.gelrevision.nl bijhouden wat ze doen.. Zo hebben ze laatst de totale bandbreedte van 12 naar 10 mb verlaagd...

Daar ging 't pingetje weer.. :(

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 19:13
JAAAAA
godverdomme ik merkte het ook al (a2000 Hilversum), maar het werd afgewezen... Ik vind dat we er wat aan moeten doen. Dit staat op de UPC site ( http://www.upc.nl/migratie / ) :
Wat verandert er aan de snelheid?
De kwaliteit van de verbinding voor wat betreft de gemiddelde snelheid zal verbeteren door een hogere reservering op de Internetfeed. De instellingen van de kabelmodems zijn daar optimaal op aangepast.
:( :( :( :(

Verwijderd

dikke stier uitwerpsel...
vroeger kon ik (ook a2000) downloaden met 500 kbps...nu, is dat geeneens mogelijk om 4 uur snacht's. ik ben nu al blij als ie 150 haalt..ik weet het is nogsteeds bovengemiddeld maar toch is zoiets kut...

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Grr, wat een klote streek van a2000 (ik zou bijna gaan schelden ;)). Ik had altijd meesterlijke pings, nu zit ik verdomme met een ping 900 te ut'en. Gelukkig niet altijd, maar om dat te compenseren gooien ze er dan 100% packet loss in elke paar seconde. Verder valt elke 2 uur de connectie weg.
De enige tijd dat ik nog normaal kan i'netten is tussen 3 en 5 's nachts. Verder is het grote bagger. Als dit zo blijft dan pak ik mijn isdn kaartje weer uit de kast.

Maar, idd kunnen we hier niet iets aan doen? Helaas ben ik als chello'er gekomen en niet als a2000'er, daar was ik net te laat voor'.

Bdw, dit ^ betreft A2000 in Duivendrecht, huh, ja dat gehucht bij Amsterdam :)

Verwijderd

ik ben blij als ik 6 kbps haal.. :( :(
op de telefoonlijn :( :( :( :( :( ik heb het dan nog niet eens over de torenhoge rekening :(
*zucht*

• Gert
Maar daar gaat het nu niet over. Wij betalen ook een flink bedrag per maand en daar wil je dan wat voor.
Misschien heeft dit er ook wat mee te maken?
netwerk) 13:00 Het verkeer dat normaal over de lijn Amsterdam-Londen gaat wordt nu hergerouteerd. Hierdoor kunnen bepaalde delen van Internet langzamer bereikt worden dan gebruikelijk.

(netwerk) 12:00 De verbinding tussen Amsterdam en Londen is door een glasvezelbreuk uitgevallen. Het Internetverkeer dat normaal via deze verbinding kan helaas niet worden omgeleid. Hierdoor kunnen bepaalde delen van Internet niet worden bereikt. De verwachting is dat deze uitval ongeveer 12 uur duurt. We houden u op de hoogte van de ontwikkelingen.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Gert: Wij betalen ook een flink bedrag per maand en daar wil je dan wat voor.
AAARG (ik heb zin om ff iemand hard te rossen).

Damn ik snap dat jullie die 500 kb/sec van vroeger missen maar er zijn meer mensen die flatrate willen!

:'( (emotionele pauze)..........

Hiero maandelijkse telefoonrekening van 500+ en wat heb ik dan? gewoon fokking 5,7 k met wind mee.

Dan mag je gewoon niet zeiken van:
Jah kut man nu nog maar 150 kb/sec
Man wat wordt ik misselijk van dat gezeik :r .

Om de 2 maanden boze ouders, en lege portemonee.
Dit gaat voor mij door tot Minimaal Oktober.
Chello heeft het hier al 3 keer vertraagd en dat zal hopenlijk de laatste keer zijn.

Okay nu ik dit gelezen heb:
nu zit ik verdomme met een ping 900 te ut'en. Gelukkig niet altijd, maar om dat te compenseren gooien ze er dan 100% packet loss in elke paar seconde. Verder valt elke 2 uur de connectie weg.
De enige tijd dat ik nog normaal kan i'netten is tussen 3 en 5 's nachts. Verder is het grote bagger.
Wie gaat er mee Rellen bij Chello Arnhem?!

TOTAL ANARCHIE! WHAAAAAAAAAAAAA

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:32
Ik upload nog steeds met maximaal 30 kB per seconde.
En downloaden gaat (vanaf a2000 server) nog steeds regelmatig over de 150 kB per seconde...

M.a.w.: Ik heb nog geen verandering van bandbreedte gemerkt.

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 19:13
Nou nou... Ik vind het gewoon zwaar naaien dat ze het zo flikken en jullie horen hier nog van!! We gaan zeker ff een paar mailtjes sturen en als ze niet willen hoor, dan maar

VOELEN !!!!!!!!!!!

Verwijderd

Wij betalen ook een flink bedrag per maand en daar wil je dan wat voor
wat betaal jij nou helemaal dan????? ik ongeveer 350 piek per maand en dan heb ik een snelheid om van te janken...

dat gezeik :r

• Gert
Houdt toch je mond als je alleen komt huilen over je modem. Deze thread gaat over de slechte performance van a2000, jammer voor je dat je geen kabel hebt, maar dat kan me eigenlijk geen moer schelen. Waarom post je dat eigenlijk hier? Gaat de thread over: ik heb een modem, boehoehoe, heb je als modem gebruiker iets nuttigs te zeggen over deze hele situatie met a2000? Nee, volgens mij niet, dus wat doe je hier behalve mensen afzeiken?

Verder kan je ook ISDN nemen, en een goede provider, scheelt al een heel stuk in de snelheid. Ik betaal 90 piek per maand voor dat kabel ding, niet zo veel als vroeger via de KPN, maar mijn oude ISDN kaartje leverde ook betere prestaties dan a2000 op dit moment doet.

Verwijderd

Het is idd niet eerlijk:
in september '99 haalde ik een (1) keer 1,2 Mb / sec in go!zilla, nu nog max 150 - 200... :(

En nu lees ik dus dat BUDGET-users een datalimit hebben van 128 kbps, zitten we dan nog wel een beetje boven, maar niet errug veel... enneh, als ze in brabant IN TOTAAL 150 Mb bandbreedte hebben is dat dus nog geen 1200 BUDGET gebruikers...?
Pagina: 1