Toon posts:

Lastig/Rottig HDD probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is het volgende, het gebuirt de laatste tijd zeer vaak als ik aan het uitpakken ben met bijvoorbeeld Winrar en hij klaar is met uitpakken dat dan de hdd er mee kapt en dan de pc geheel reboot en dan hoor je hem bij de post weer opspinnen... Wie komt die wel bekend voor ?¿

En wat kan een oplossing zijn... ligt het aan Winrar of is de HDD aan bagger.. 40 Gig Maxtor van uhm .. 1 jaar oud ofzo..

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

misschien is je OS bagger geworden?

Verwijderd

Zet in je BIOS (en windows) de power management eens UIT, check de voltages van je voeding via een progje.... Misschien komt daar iets uit (brakke voeding?)

Je kunt ook een een harddisk check doen d.m.v. een merk-specifiek testprogje

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Tja, of voeding trekt het net niet... Wat zijn je PC specs?!

[DAMN] net te laat ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 14:02 schreef --EasY-- het volgende:
Zet in je BIOS (en windows) de power management eens UIT, check de voltages van je voeding via een progje.... Misschien komt daar iets uit (brakke voeding?)

Je kunt ook een een harddisk check doen d.m.v. een merk-specifiek testprogje
Powermanagement is uit... brakke voeding lijkt me eigenlijk niet Antec 300 Watt, en voltages zijn goed...

xal wel even test progje doen van maxtor

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:38
Powerdiag heet het testprogrammaatje als ik me niet vergis.
Kun je het beste even van een bootflop draaien.

• Tukkie_3
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-04 10:18
Probleem alleen bij Winrar ?? of ook bij andere prog's ? Ken het probleem.. bij mij bleek het de IDE connector op't mobo te zijn.

Verstopte wc's zijn moeilijk te vinden

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 14:23 schreef Tukkie_3 het volgende:
Probleem alleen bij Winrar ?? of ook bij andere prog's ? Ken het probleem.. bij mij bleek het de IDE connector op't mobo te zijn.
Uhm .. het lijkt wel dat ie het alleen met Winrar doet ... maar dat is eigenlijk het enige programme waar mijn hdd ontiegelijk van begint te ratelen ( druk krijgt )

Asus K7V is het mobo..
Pagina: 1