Ik ben opzoek naar een scsi-controller voor iemand, maar ik heb daar totaal geen verstand van. De controller is alleen nodig om er een plextor 12x cd/rw op aan te sluiten welk kaartje kan ik dan het beste kopen? Liefst zo gunstig mogelijk natuurlijk.
Verwijderd
Een non-bootable SCSI-kaart is voldoende.
Adaptec 2904CD PCI KIT - EURO 54,00
Tekram 315U Ultra en scsi-2 - EURO 36,00
Adaptec wordt door veel levancier ondersteund,
Tekram in mindere mate.
Adaptec 2904CD PCI KIT - EURO 54,00
Tekram 315U Ultra en scsi-2 - EURO 36,00
Adaptec wordt door veel levancier ondersteund,
Tekram in mindere mate.
Ik zou de adaptec 2904 kiezen gewoon insteken en werken ik heb hem zelf al 2 jaar en geen probleem kan er zelfs windows [98] mee opstarten hij word direct herkent
symbios werkt ook relaxed
windows, linux, QNX practisch elk OS herkend hem en hebben ook drivers "ingebouwd"
en is geloof ik nog goedkoper dan die adaptec ook
windows, linux, QNX practisch elk OS herkend hem en hebben ook drivers "ingebouwd"
en is geloof ik nog goedkoper dan die adaptec ook
Wil je zeker weten dat het goed is? Inderdaad die Adaptec 2904CD nemen (kost bij Informatique trouwens het minst maar staat niet in de Pricewatch?!? 51 EUR + 5 EUR verzendkosten = toch wel goed te doen 
edit:
Oh sorry ben scheel
hij stond er wel bij, maar niet bij de KIT. Wat is daar trouwens het verschil tussen???
Oh sorry ben scheel
C++ is the only language where your friends are allowed to touch your privates
KIT is met boekjes/kabels/drivers etc,Op zaterdag 09 februari 2002 12:36 schreef Faler het volgende:
Wil je zeker weten dat het goed is? Inderdaad die Adaptec 2904CD nemen (kost bij Informatique trouwens het minst maar staat niet in de Pricewatch?!? 51 EUR + 5 EUR verzendkosten = toch wel goed te doen
edit:
Oh sorry ben scheelhij stond er wel bij, maar niet bij de KIT. Wat is daar trouwens het verschil tussen???
de andere is zonder, geen boekjes,geen kabel, geen drivers (ja soms op floppy)
A wise man's life is based around fuck you
Pagina: 1