Welke SCSI controller vooer cdwriter.

Pagina: 1
Acties:

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-04 11:55
Ik ben opzoek naar een scsi-controller voor iemand, maar ik heb daar totaal geen verstand van. De controller is alleen nodig om er een plextor 12x cd/rw op aan te sluiten welk kaartje kan ik dan het beste kopen? Liefst zo gunstig mogelijk natuurlijk.

Verwijderd

Een non-bootable SCSI-kaart is voldoende.

Adaptec 2904CD PCI KIT - EURO 54,00
Tekram 315U Ultra en scsi-2 - EURO 36,00

Adaptec wordt door veel levancier ondersteund,
Tekram in mindere mate.

• Richard_
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06-2024
Ik zou de adaptec 2904 kiezen gewoon insteken en werken ik heb hem zelf al 2 jaar en geen probleem kan er zelfs windows [98] mee opstarten hij word direct herkent

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
symbios werkt ook relaxed
windows, linux, QNX practisch elk OS herkend hem en hebben ook drivers "ingebouwd"
en is geloof ik nog goedkoper dan die adaptec ook

• Faler
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04-2015

Faler

[DPC]Clan_Delft

Wil je zeker weten dat het goed is? Inderdaad die Adaptec 2904CD nemen (kost bij Informatique trouwens het minst maar staat niet in de Pricewatch?!? 51 EUR + 5 EUR verzendkosten = toch wel goed te doen *D

edit:

Oh sorry ben scheel }:O hij stond er wel bij, maar niet bij de KIT. Wat is daar trouwens het verschil tussen???

C++ is the only language where your friends are allowed to touch your privates

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op zaterdag 09 februari 2002 12:36 schreef Faler het volgende:
Wil je zeker weten dat het goed is? Inderdaad die Adaptec 2904CD nemen (kost bij Informatique trouwens het minst maar staat niet in de Pricewatch?!? 51 EUR + 5 EUR verzendkosten = toch wel goed te doen *D

edit:

Oh sorry ben scheel }:O hij stond er wel bij, maar niet bij de KIT. Wat is daar trouwens het verschil tussen???
KIT is met boekjes/kabels/drivers etc,

de andere is zonder, geen boekjes,geen kabel, geen drivers (ja soms op floppy)

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1