¯\_(ツ)_/¯
nog niet maar staat wel op mn verlanglijstje .
ik zit te dubben tussen zelf maken og gewoon bestellen .
een paar usb poorten een com poort een audio uitgang meer heb je niet nodig .
laat weten of je er ergens goedkoop aan kan komen .
ik zit te dubben tussen zelf maken og gewoon bestellen .
een paar usb poorten een com poort een audio uitgang meer heb je niet nodig .
laat weten of je er ergens goedkoop aan kan komen .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
hmm, systeem is vree simpel, verlangkabelkes leggen van uw input voor sound en gameport naar voren toe... Ik heb zo'n aopen case met front panelke dat kan openklappen. Een verlengkabel voor uw gameport kost iets van 200 fr. zo'n audio verlengsnoerkes ook iet van da. Als ge da beke door een open bayke achteraan doorlegt, nmplugt en dan voorin de plek voorziet moet da goed te doen zijn.
Dien usb is wa anders, kheb zo'n pinnekes op MB, kheb zelfs zo'n extra usb port aansluiting van asus om derop te pluggen, maar das gemaakt voor langs achteren bij te steken. zou die moen kapot maken om daar 1tje van te pakken en naar voren te leggen.
*TING* idee..

kzal later wa pics posten over mijn verwarde tekst van daarjust
Dien usb is wa anders, kheb zo'n pinnekes op MB, kheb zelfs zo'n extra usb port aansluiting van asus om derop te pluggen, maar das gemaakt voor langs achteren bij te steken. zou die moen kapot maken om daar 1tje van te pakken en naar voren te leggen.
*TING* idee..
kzal later wa pics posten over mijn verwarde tekst van daarjust
jah doe maar mooi vlaams praten
¯\_(ツ)_/¯
ik heb mijn audio aan de voorkant dat is makkelijk voor de koptelefoon. binnenkort in mijn nieuwe case gah ik de sound, usb en tv out/in ook aan de voorkant maken..
ik heb nog ff zitten denken om alles aan de voorkant te maken zodat je alleen voor de power en UTP aan de achterkant hoeft te zijn...
ik heb nog ff zitten denken om alles aan de voorkant te maken zodat je alleen voor de power en UTP aan de achterkant hoeft te zijn...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ik zou monitor, toetsenbord en muis toch wel achter houden hoor... maar dat ligt aan je setup.Op vrijdag 08 februari 2002 13:58 schreef ReseTTim het volgende:
ik heb mijn audio aan de voorkant dat is makkelijk voor de koptelefoon. binnenkort in mijn nieuwe case gah ik de sound, usb en tv out/in ook aan de voorkant maken..
Maar aan je koffermod enzo te zien ben je nogal handig in modden enzo, hoe kan ik het beste bijvoorbeeld alleen een USB-port naar voren brengen???
¯\_(ツ)_/¯
Isset ook mogelijk om bv het geluid wat uit je geluidskaart komt te versterken... (en dan voorop voor koptelefoon) ?
dat lijkt me niet zo'n probleem, bij de conrad hebben ze geloof ik wel van die kleine versterkerstjesOp vrijdag 08 februari 2002 14:04 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Isset ook mogelijk om bv het geluid wat uit je geluidskaart komt te versterken... (en dan voorop voor koptelefoon) ?
zoiets dacht ik dan aan...
¯\_(ツ)_/¯
Liever een beetje meer warmte dan zacht geluid door koptelefoon...
Hoe heten die versterkertjes dan eigenlijk?
IC-versterkers zijn dat... je hebt ze in verschillende soorten en maten, maar ik dacht dat 13W het maximale was, maar dat durf ik niet zeker te zeggen...Op vrijdag 08 februari 2002 14:10 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Liever een beetje meer warmte dan zacht geluid door koptelefoon...
¯\_(ツ)_/¯
Daar kun je toch een 5,25" inbouw USB hub voor nemen of bestaand die dingen niet?
De USB hub van mijn monitor werkt perfect, en dat is nog handiger dan de USB stekkers voor in de PC te steken.
De USB hub van mijn monitor werkt perfect, en dat is nog handiger dan de USB stekkers voor in de PC te steken.
Verwijderd
Yup,
ik ben hard bezig om mijn USB en audio naar voren te halen.
de aansluitingen zitten al in het front, USB bracket op pc beurs gehaald en in frontje gemod, en m`n broertje had nog tulp inbouw delen liggen voor de audio, in en uitgang zitten dus met tulp in het front.
Tis niet zo moeilijk, gewoon je kabels netjes verlengen.
ik ben hard bezig om mijn USB en audio naar voren te halen.
de aansluitingen zitten al in het front, USB bracket op pc beurs gehaald en in frontje gemod, en m`n broertje had nog tulp inbouw delen liggen voor de audio, in en uitgang zitten dus met tulp in het front.
Tis niet zo moeilijk, gewoon je kabels netjes verlengen.
Verwijderd
Bekijk dit topic maar ff: [topic=394857]Op vrijdag 08 februari 2002 14:56 schreef beschuitfluiter het volgende:
[undercover kick-modus]
maaareh niemand die zijn USB poorten verplaatst heeft naar voren?
[/undercover kick-modus]
Moet je naar het einde gaan, daar heb ik gepost hoe je dat kan doen als de aansluitingen op je mobo heb. Als je die niet hebt zou ik het niet weten, achterin met pci kaartje maar voorin?
Verwijderd
waarom een versterker voor koptelefoon,
ik moet juist m'n geluid zachter zetten omdat ik anders m'n oren en m'n hoofdtelefoon opblaaaas
heb een ob sb 128
ik moet juist m'n geluid zachter zetten omdat ik anders m'n oren en m'n hoofdtelefoon opblaaaas
heb een ob sb 128
Pagina: 1