'k Kan het me niet voorstellen, maar is dit mbv JS mogelijk? Ik bedoel dus in instelling onder View->Text Size->...
Ik denk inderdaad niet dat dit mogelijk is
Vind ik zelf ook heel lastig, dan staat ie op "Super Groot" en dan ziet gelijk je hele pagina er niet meer uit 
En ik denk dat dit in W&G hoort
En ik denk dat dit in W&G hoort
js is voor de buren in /13 
P&W -> W&G
P&W -> W&G
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Zorg dat je je tekstgrootte via style defineerd en dan niet in punten, maar in pixels ... dan heeft dat view -> text size geen invloed meer op de grootte ...
dat view -> text size beinvloed alleen het aantal punten ...
for example:
<span class="font-size: 12px; color: #000066; font-family: Verdana;">bleh!</span>
for example:
<span class="font-size: 12px; color: #000066; font-family: Verdana;">bleh!</span>
:: Game Over ::
Nee das dus niet altijd goed. Momenteel bezig met een website voor een gemeente, en daar wonen ongetwijfeld slechtzienden. We wilden in de site zelf 2 knoppen neerzetten waarmee de grootte aangepast kan worden, vandaar.Op vrijdag 08 februari 2002 13:36 schreef Webby_ het volgende:
Zorg dat je je tekstgrootte via style defineerd en dan niet in punten, maar in pixels ... dan heeft dat view -> text size geen invloed meer op de grootte ...
for example:
en als je het dan alsnog met stylesheets doet en dit in je head plaatst:
als je dan ?big achter de url zet zal hij big.css gebruiken en anders small.css ... is een id ... hoop dat je er wat aan hebt heb er me best op gedaan net
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <script language="JavaScript">
var idx = document.URL.indexOf('?');
param = document.URL.substring(idx+1, document.URL.length)
if (idx != -1) {
if (param = "big") document.write("<LINK REL=stylesheet HREF=\"big.css\" TYPE=\"text/css\">")
else document.write("<LINK REL=stylesheet HREF=\"small.css\" TYPE=\"text/css\">")
}
}
</script> |
als je dan ?big achter de url zet zal hij big.css gebruiken en anders small.css ... is een id ... hoop dat je er wat aan hebt heb er me best op gedaan net
btw als je er dan bij wilt hebben dat je links vervolgens naar big verwijzen en hij is 'big mode' blijft zou ik een boolean functie maken van wat ik heb neergezet en dan een if (boolean) document.write stylesheet in head en if (boolean) document.write <a href="link.html + ?big"> else geen big of iets dergelijks iig.
Je bent nu aardig op weg geholpen en komt er wel uit verder i hope ...
Je bent nu aardig op weg geholpen en komt er wel uit verder i hope ...
Pagina: 1